Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

ska till sverige den 22 är i sverige i 14 dagar
    Älvsjö

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Gud vad jag mår kass Gråtermagsjuka ?? uha kommer fan gå ner i vikt när jag inte klarar av att äta

• 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2012-07-12 21:38:19 följande:

TA ETT TEST!

Allvarligt, ta ett test IMORGON för om du är gravid är det ju inte så bra att röka!
    Ska ringa sjukshuet i morgon och titta om dom gjort klart mitt gravtest via blodet .  
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2012-07-12 21:42:26 följande:
    Har du kräkts? Stackare.
    Inte än men det är på gränsen klarar inte av något åt 2 st macor det smakade skit cola jag äslar är urkiburki mannen beställde pizza men jag som alltid äter upp en hel pizza blev till bara 2 st bitar och sen lämnade jag skitet in till köket
    Har ju också konstig kännsla i halsen och har haft ''feber'' ju i 2 dagar ja allt jag kan få till feber är 37,8 det e väl inte feber eller ?
    Nu är den på 36,5 så den har gått ner testade på dagen så det känns lite bättre men jag svettas nu och fryser ibland.
    Är inte förskyld men teppt i näsan och trött av mig bara .
  • 3 barns mamma84

Nu ligger tempen på 36,7 antingen kommer den upp eller så går den ner .

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2012-07-12 21:41:36 följande:
    Det låter ju misstänktsam som att du är gravid när man hör hur du mår, men vill man mycket så kan kroppen spela en sådana spratt. Jag vet för jag har vart där mååååånga ggr när jag längtade så mycket att få barn.

Fy tusan att inte kunna äta, men jag är likadan, fick i mig några smörgåsar men dom kom ju ut på en gång, min mage är helt urkass och såhär har jag haft det länge nu så jag borde verkligen gå till läkare och få det kollat men jag vågar inte för jag vet att läkaren kommer vilja ha bajsprover och det känns så himla skämmigt att lämna sånt och sedan kanske vilja göra koloskopi, alltså gå in med en grej i ändtarmen och kolla och jag fixar bara inte det.

Men varför tvinga sig att röka om du mår så dåligt?
    Jag tycker du ska testa imorgon så slipper du leva i ovisshet, jag tar hellre själv ett negativt test än att gå runt och undra, oftast brukar mensen komma en stund efter man testat negativt, så har det vart för mig iaf.

Åhh, Älvsjö det är INTE långt ifrån mig så jag träffas gärna om du vill.
    Gör ett test du med har du magsmärtor ?
    Bajs prov är vidrig jag fick göra det då dom trodde jag hade magsår men nu hade jag inte magsår alls ''pustar ut''

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2012-07-12 22:03:45 följande:
    37,8 är inte feber medicinsk men jag kan säga har jag 37,8 så är jag däckad och ligger till sängs och sover mest så alla är vi olika. Har mina barn det så är dom opåverkade så det är så himla individuellt. Jag hade 37,1 i morse och har svettas och frusti till och från hela dagen. Folk glor ögonen ur sig på mig som går ut i jacka i denna värme, fast så jädra varmt har vi inte.

Du kanske är sjuk då med tanke på att du är täppt i näsan och trött. Både min pappa och min yngsta dotter har varit sjuka med feber och förkylning.
    Något måste ju det vara men jag snyter mig inte alls känner mig inte sjuk där e ju saken väldigt konstig .
    men det går så mkt just nu här så jag skulle inte förvåna mig

Hahaha ja det e ju inte sommar fast man säger det är sommar det är VINTER riktigt kallt väder men ååh hoppas du får en lösning på vad det är med dig kanske din och min mens e sena av sig bara och vägrar att hälsa på (vi har blivit gammla av oss)

tempen borde ju gå ner vid BIM är det inte så ?
    Min vanliga är på 35,4  typ om jag inte mins fel .
    men nu e den ju på 36,7 och har varit allt mer uppåt.        
  • 3 barns mamma84

Min mens kommer snart 36,5
    Men det gjorde jag nu fel tidspunkt men jag tror jag får mensen i morgon .
    Mina ät som lition där inne men utan på är dom som vatten .
    Vid garv så är dom lition innanför + utan på .
    Ömma bröstvårtor som jag kan ha vid mens och graviditet får inte ömma tuttar hade med 05-an och 08-an men då v 8 typ
    10-an inget alls eller jag mins inte .

men vi får se troligtviss kommer skitet nu iaf fan oxå !!       

• 3 barns mamma84

Telge: Skönt att mensen kom för dig

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2012-07-13 00:03:34 följande:
    Vi får se imorgon då, men annars tycker jag du ska köpa ett test imorgon och testa. Du har ju gått över BIM så länge nu så det borde ju visa om du är gravid eller inte klart och tydligt.

När jag var gravid så var mina flytningar så var mina inte som lotion eller creamy utan mer rinniga och det var väl det som fick mig misstänksam att det skiljde sig så.
    Brösten ömmade på ett annat sätt ut mot armhålan, hålla armarna i kors gick då inte och bröstvårtor var helt mörka och fullt med blå ådror över hela brösten och jag kände inte igen utseendet på dom ha ha.

Ja sjunkade temp indikerar att mensen är på intågande.

Jo, jag visste ju att jag inte var gravid, svårt att bli gravid när man äter P-piller och inte ens har sex ha ha och dessutom planerar jag ingen graviditet.
    mensen kom jag vaknade nyss satte mig på toan och mensen kom jag e faktist glad då jag slipper sitta inne i en bil i många timmar med blod på bindan men när vi kommer hem från sverige då jävlar
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma