• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Mimmi: var in och kikade, solklart plus ju! Mycket starkare test än mina på bim-2! :)

• Mabaja

Mimmi: håll dig sysselsatt! var öppen om din oro! Och be om många ul. Vilken v var du i när ni fick besked om ma förra gången? När ni först såg ett hjärta slå?

• Mabaja

Mimmi; på bim+2 (bim+3) gjorde jag ett digitalt.. För tyckte inte att mina test blev starka. Sen hittade jag två test och tog det ens på 5+0 och så sista 6+1... Väntar man en vecka så är det tydlig stegring...

Släng dina test och försök njuta av att vara gravid! Försök njuta iaf, trots oro

• Mabaja

Mimmi: du får hålla dig från frestelsen, gå omvägar i värsta fall! ;)

Jg fick 2-3 på bim+ 2 3... Så ta det nn gång efter det... :) och då hade jag som sagt svag a test innan!

• Mabaja

Mimmi: har du nån i tråden som bor nära? :) jag har ju mct 7-10 km härifrån så var nära och bra att våldgästa om hon inte skötte sig! ;)

• Mabaja

Då får vi göra en allians här i tråden. Jag hotar och de i Gbg åker och hämtar dina test om du "tar utan lov"... Deal? ;)

• Mabaja

Cb dig i helgen är ok! Men inte mer än ett! ;)

• Mabaja

Bra då har vi en deal! Mimmi du ligger pyrt till om du tabbar dig! ;)

• Mabaja

Nu är det nog dags för den här frun i huset att lära sig sova på nätterna! Två ggr idag har jag blödit näsblod, första i mängder. Sen kräktes jag upp det jag svalt!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma