Plus igen efter mf/ma
Soma: 8 april är ju nära! Snart dags! :)
Soma: 8 april är ju nära! Snart dags! :)
Jag mår väl sådär! Foglossning så har fått ta hjälp av en krycka nu på senaste. Sliten av all ensamtid och ska få järndropp igen.
Jag har inte fått kryckor utan har tagit Daniels han har sen han bröt foten! Men insåg att måttet var rågat när jag inte tog mig upp ur soffan. :)
Soma: det är mycket bättre. Nu får jag inte alls i samma utsträckning. Längtar sjukt mycket till våren och värmen så det försvinner helt! :)
Lycka till soma! Kommer gå kanon!
Var till bm förra veckan och jag blev smått förvånad när hb hade sjunkit från 130 till 109 på bara 2-3 v! Men annars såg allt bra ut, huvudet ligger långt ner så mina fogar mår ganska bra! :)
Nej soma! Fy vad ledsen jag blir? Vad händer nu? Cytotec eller skrapning?
Soma: skönt att kroppen tar hand om eländet själv, även om det är seg startsträcka!
Och du, skit i vad läkaren sa om åldern- du är ju nästan löjligt fertil! :) nästa kommer komma som en dans och vips så är du tjockmagad med ett syskon!
Här är det bf om en vecka!
Trebarns: jag är urless på att vänta. Men varför skulle den här komma före när den kortaste grav slutade i 40+6? :)
Grejen är den att jag är hemma med båda så är fullt upp från 6 på morgonen så är sliten nu. Kommer vara trött sen med men då är det en annan form av trötthet. Wilda får inte sova på dagen heller så är ingen direkt vila på dagen heller. Och jag vill sååå gärna ha bebisen på utsidan i midsommar så man inte går som en tickande bomb...
De går inte på dagis och får wilda sova på dagen somnar hon tidigast 23 på kvällen vilket inte fungerar. Vi kör vaken vila istället. Min man är borta 6-17 ca så när han kommer är det laga mat, äta och natta barn. Sen som idag ska han iväg 18.45 på träning så är inte mycket tid tillsammans.
Wilda börjar dagis v 34 och Willemo v 35. Så blir hemma med tre barn nu i sommar medan mannen jobbar.
Oj den här tråden lever vidare! :) själv är jag nu färdig med barn med mina tre inom loppet av två år o 8 mån...
Grattis till er som väntar, inkl dig soma! ;)
Plutten: min menscykel ändrade sig totalt efter wilda, hoppade mellan 22-36 dagar... Efter Willemo hann det aldrig bli nåt innan jag var gravid igen (mens, missfall, mens, gravid).