Plus igen efter mf/ma
iaf STORT grattis Odd till din fina pojke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odd- Underbar bild!!! 
Prommis- Jag har (försökt) käkat järntabletter sen vecka 10. Mitt hb låg på 113 då så ett HB på 130 låter ju högt MEN man kan ha bra hb men att depåerna är låga. Det kanske är så du har? Att kroppen skickar ut så mycket den kan.... så depåerna tar slut.
Jag hade altså hb på 113 (har inte kollat det sen v 10 är vecka 21 nu) och då kollade hon även depåerna men de var ok. För att maximera järnupptaget så ska man ta c-vitamin i samband med järntabletterna och inte några mjölkprodukter helst ska man ochså inte ha för mycket i magen men det kanske du visste sen innan. Jag köper också katrinplommonjucie som jag försöker ta några gånger under dagen för att hjälpa magen men jag vet inte om det funkar med din tarmsjukdom?
Röntgen- Låter jobbigt hoppas det löser sig!
Grattis fröken SJ till er Alma och till en bra förlossning (trots sprickningen) !!!!!!
Längtan- Va skönt med HP! Men drygt med kök och lillens rum... Hoppas bänkskivan kommer iaf!
Prommis- Ja det var väll inte särkilt dåligt har jag för mig! En kompis till mig hade 3 hon mådde inte så himla bra =/
Färnevik- Jag kommer gärna och fikar i Fallköping ;) har släkten där nere men tyvärr ca 80 mil dit!
Kajsalisa- Wow redan nere i matchvikt!!! Ja håller med dig Kajsalisa var är happi? och visst var det ett tag sen pancakes var inne här också?

Sofy- Vilken fining jag tycker också han är lik mamma (har ju iof inte sett pappan ;) ) och lika envis och aktiv men det visste vi ju sen tidigare ;)
Odd- Åh det var verkligen en söt bild på er lille store kille - Jättesöt och ÅÅÅÅÅ så mycket hår! (har du haft halsbränna under grav? Tror inte du nämnt det va? )

vilken dålig koll jag har ..jasså var det likadant med se andra? Riktigt söt är han iaf med eller utan halsbränna !! =)