-
Ja, jag tänkte på dig faktiskt och lugnade mig. Vet att du gjort många men att det var så många som 10-11 stycken visste jag inte. Har du fått göra alla gratis? Jag ska till Ultragyn på Odenplan nu nästa gång. Är glad att jag får komma dit, visst var du nöjd med dem?sofy skrev 2010-10-28 11:25:41 följande:Hahahahahahahahaha, den gränsen passerade jag min andra vecka som gravid ;) Så de är ingen fara alls! Jag är uppe i typ 10-11 st nu.. -
Skönt att du är nöjd! Så roligt att det går bra för dig den här gången efter allt du varit med om. Har man väl fått missfall nån gång så flippar man ju ur helt om det kommer en blödning. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till faktiskt. Jag är fortfarande lite orolig varje gång jag går på toa och blir lika lättad varje gång för att det inte blöder.sofy skrev 2010-10-28 14:33:33 följande:Jepp, alla gratis.. de har ju varit pga blödningar, pga infektion, i början för att kolla så allt gick som de ska, o sen för datering. Så alla är på läkares inrådan :)
Jag va jättenöjd me dom, eller ÄR jättenöjd me dom! :) -
Usch, vad jobbigt! Skickar en stor kram till dig! Hoppas det blir bättre!Längtan efter liten skrev 2010-10-28 14:43:35 följande:ja det gör ju det... den viftade och sparkade för fullt..
förlåt för mitt dåliga humör alla..
jag mår bara inte bra psykiskt just nu...
jag ska ta tag i detta...
förlåt. -
Fy sjutton för att vakna så där. Jag hade helt klart varit bombsäker på att det var missfall jag med. Mitt missfall startade med lite rosa på pappret i ett dygn så till och med det skulle få mig att flippa ur.sofy skrev 2010-10-28 14:53:37 följande:Jaa, så härligt! Haha joo, jag fick ju panik första gången - de va ju precis då alla mina andra MF varit, men ja min man höll mig nere på jorden o sa att de säkert va OK! Vilket de va.. Men 3e gången jag blödde i 7+2 va hemsk, vaknade i en blodpöl, de rann blod o de va klumpar o usch.. då trodde jag verkligen de va kört, men inte ens de kunde få pyret o lämna mig :) Blod behöver inte bara va dåligt ;D Skönt ändå o slippa heeelt!
Vilken vecka är du i nu?
Vecka 10 (9+3) är jag i. Längtar så tills vecka 12 är över och jag får göra UL igen. Om allt ser bra ut då så tror jag att jag kan slappna av mycket mer. Åker på semester om två veckor så det ska bli skönt att fokusera lite på annat. -
Åh, det är inte tidigt alls tycker jag. Jag berättar för de flesta (förutom de som inte redan vet om det) nu i vecka 10. Flera har vetat ända sen dagen jag plussade. Varför ska man vänta så länge? Tycker absolut inte du har berättat för tidigt.Muffe80 skrev 2010-10-28 15:09:04 följande:Jag har också vaknat i blod och fått blodfläckar på hela köksgolvet och mitt pyre stannade också kvar
Nu vet de flesta om det... hm, känner kanske att det är lite tidigt, vet inte varför jag känner så? Men man kan ju inte göra UL hela tiden heller.... v 14 nu, snart 15
Jag väntar med jobbet till typ vecka 13-14 nånting, det gjorde väl du också? -
Sötnosen då! Så kul att du hänger kvar och uppdaterar oss ibland Mabaja! Man blir sugen själv! Är livet med barn som du tänkt dig?
Jäklar, träning redan! Vilken hurtbulle! jag har blivit mycket mindre rädd för att träna nu så jag kör på och det känns bra. Var ju livrädd i början. Men jag mår väldigt bra av träningen och den minskar illamåendet. Jag hoppas jag kan köra länge så som du gjorde. -
Odd, det är så fantastiskt roligt att det går bra för dig den här gången! Du ger hopp verkligen! :)
Muffe och Sofy, trist att ni mår så dåligt! Det måste ju vända nu när som helst ändå? Håll ut! -
Godmorgon vänner! Hoppas ni haft en bra helg! Muffe, trist att du känner dig hängig. Klart att maten påverkar. Du kan ju inte ha så mycket energi i kroppen alls. Ta det lugnt och unna dig att göra det du mår bäst av. Kul med vecka 15, vad fort tiden går! Bara några veckor kvar till RUL för dig!
Jag går in i vecka 11 idag. Längtar tills vecka 12 är över. Snaaart är man där. Förra gången kom blödningen på morgonen när jag gick in i vecka 11, så tar jag mig igenom den här dagen har jag gått längre än förra gången. Vi berättade för familjen i helgen. Jättekul samtidigt som det är lite läskigt. Hoppas verkligen det går vägen den här gången! -
Spännande! Jag har UL samma dag! Var ska du gå?Muffe80 skrev 2010-11-01 08:52:31 följande:Åh spännande, redan vecka 11 idag för dig alltså. Tiden går fort.
Jo att jag inte äter jättemycket måste ju påverka mig och därför är jag väl mer trött än "normalt" kanske.
Min bm sa att mer trötthet ska komma vid v 17, va fan... min har ju inte ens lagt av...
Vi har RUL den 24/11, snart...
Ja, skönt med vecka 11. Var dock lugnare förra vecka när jag precis gjort UL och sett att hjärtat slog. Desto längre man kommer ifrån den dagen desto mer oroar man sig för att nåt har hänt. Analyserar symtom hela tiden. Idag har jag lite molvärk plus lite värk i ena ljumsken, typ insidan av låret. Skumt. -
Åh, vad kul med VUL! Jag har tre veckor kvar tills mitt nästa!! Det kommer gå bra ska du se och ni kommer FIRA med familjen i helgen. Hur kommer det sig att du får göra ett till så snart? Eller betalar du själv?mallanis skrev 2010-11-01 09:31:01 följande:Hej girls!
9+0 idag och vul på fredag . Det känns så länge sedan jag var på förra vul och det har känts som en evighet fram tills fredag den 5 MEN nu känns det inom räckhåll! Fast nu ser jag på fredag med skräckblandad förtjusning..... åhh vad jag vill att allt ska se bra ut. Svärfar ska fira födelsedagen på fredag ocskå så antingen blir det super depp eller så blir det till att berätta för den delen av släkten ....
När gjorde ni andra kub och nupp om ni gjorde detta?
åhh det låter bra om tröttheten släpper i v 15... gott för dig Muffe som är där men åhhhh så långt bort det känns för mig...