Plus igen efter mf/ma
Hur tidigt kan man boka då? Skulle vara helt katastrof om man fick en tid i tex v.6+ och så syns inget men jag vill ju inte vänta i en evighet heller.
Nemen :( Usch. Låter inge vidare me kolik/magknip, måste va jobbigt som sjutton - och som ensamstående också! Mysigt me små leenden, ngn ny bild? :D Hejar på er härifrån också! ;)
Han ska heta Devin! ;) Nja, mår upp o ner. Illamående som fan ibland, svårt o andas, läskigt ont i revben+lunga och inget hjälper utom ryggläge, huvudvärk till o från, massa SD o ja.. äeh! Allmäna problem ba ;) Men ingen idé o klaga.. ja kör på istället som alltid haha, funkar bäst så!
Jaa lite syns de nu iallafall :) Ingen v 31 mage enligt folk men äsch, den syns iallafall! ;)
God morgon tjejer! :)
Lycka till idag MCT!
Sugar; Dom ser ut som teletubbies när dom e sådär små! Haha, asballa ju! :D Klart den stannar nu! Yihoooo!
Själv ska jag iväg nu på TUL + flöde, o efter de bär de av till Uppsala, en kompis ska köra upp där så jag är chaufför ;) Återkommer nångång i eftermiddag/kväll så ni inte blir oroliga för mig haha ;D
Jag tog me datan i bilen så jag har något o göra nu när hon kör upp, hahaha! ;)
TUL gick kanon! Han beräknas väga 1844 g nu! :D Yihooo! Han växer så de knakar, gått upp drygt 800 g på 3 veckor, hahaha! Låg + på tillväxten iallafall! Och flöde såg kanon ut också. Han ligger fortsatt med huvudet neråt, ryggraden på min vänster sida o fötterna vid mitt högra revben ;)
V 30+5 idag! :)