Lallan skrev 2010-10-18 19:51:07 följande:
Grattis till lyckade kub och ul!Min mamma kom förbi med vagnen som vi köpt idag.Den har stått hos min morbror sedan i somras men nu äntligen är den hemma.Tror att det är en -05 eller -06:a det
med.Vi hade ju planerat att ha någon av vagnarna som vi hade kvar efter dom första två men det sprack
ju.Nu är den en vagn i samma färg i alla fall och jag är nöjd

Har dessutom hel liggdel till som vi köpte extra så dom kommer att få det bra.
Hon hade även med sig ett babyskydd, likadant som vi redan hade så nu har vi två likadana

Känns så bra och så kul

Vagnen står bäddad i vardagsrummet just nu
Hihi visst e det roligare med vagnar man innan haft eller ja gammla vagnar
Vi har själva combin sen har vi hårdlift i som hör till och åkpåse som hör till och en liten solskydd och en stor solkydd vad dom nu heter haha
Vagnen är en gammal vagn hmm vi köpte den för 50kr från blocket och den är ännu mer gamlare .. många år hehe typ antik haha men det e den ju inte.
Den har stora smala ljul och sen är vagnen helt grön men har alla små motiv över allt som är små gula nallar

åååh den e bara så fin jag typ ful älskar den hahaha

handtagen är gammla och går ej att böja som för dem ''nya'' vagnarna ..
Just nu e den inte bäddad alls utan jag har vagn täke till men den är fortfarande inne i skåpet.
Den vagnen är ass varm på vintern haha kommer ihåg då dottern var nyfödd o hade overol på o låg i vagnen o mössa ojojojgud vad hon var svettig