• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-21 15:26:09 följande:
    Lol!!! Hahaha! Vad praktiskt! =))  Det skrivs med hjärtat vet du.. ;)  Hjärta

Såklart jag vet... Hjärta Förresten är det synd att jag inte kunde hänga med er när Mimmi kommer på finbesök, men jag hade kanske virrat bort mig på vägen med tanke på min åldersdemens
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-21 15:52:12 följande:
    Såklart jag vet... Hjärta Förresten är det synd att jag inte kunde hänga med er när Mimmi kommer på finbesök, men jag hade kanske virrat bort mig på vägen med tanke på min åldersdemens
    Ohhh jobbar du?? Vore ju superskoj ju! Inte långt och jag lovar att ta hand om dig! Oskyldig
    Väntar tvillingar! 17+3 idag!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-21 15:54:51 följande:
    Ohhh jobbar du?? Vore ju superskoj ju! Inte långt och jag lovar att ta hand om dig! Oskyldig
    Nej, vi har After work med kollegor fr jobbet, en som snart slutar som vi ska fira av....
    Precis, det är nära, så vi kan säkert få ihop det en annan gång?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-21 16:03:14 följande:
    Nej, vi har After work med kollegor fr jobbet, en som snart slutar som vi ska fira av....
    Precis, det är nära, så vi kan säkert få ihop det en annan gång?
    Ahh typiskt, ja absolut det får vi göra!
  • FruW

SoMa det hade varit jättekul att även få träffa dig!! Synd på dubbelbokningen! Men om MCT o sofy är lika trevliga IRL så kanske jag kommer upp igen, vem vet? ;)

Puss på er

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-21 16:42:35 följande:
    SoMa det hade varit jättekul att även få träffa dig!! Synd på dubbelbokningen! Men om MCT o sofy är lika trevliga IRL så kanske jag kommer upp igen, vem vet? ;)

Puss på er
    Haha, ingen press liksom! Shit.. hur ska jag få Sofy att uppföra sig! Förvånad
  • sugarrush

Hmm...Måste fråga er rutinerade mammor om nu känner igen detta.
    Idag (BF-7) gick jag en rask promenad uppför stadens längsta trappor och nu gör det ont, det sticker till och värker och tränger liksom ner genom vaginan... Svårt att förklara men jag har aldrig känt ngt liknande. Gör rätt ont faktiskt.....

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-09-21 17:01:31 följande:
    Haha, ingen press liksom! Shit.. hur ska jag få Sofy att uppföra sig! Förvånad
    Hurru du din gamla ragata!! Demon Jag är alltid i tid, alltid trevlig, alltid glad. Sådeså!!
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-09-21 18:24:56 följande:
    Sugar det låter som något är på g :)

Har du några sammandragningar ?
    Nja, jo endel, men inte regelbundet och inte så att de gör as-ont direkt. Men visst är de kraftigare än innan. Magen blir hård som ett bowlingklot.
    Hur går det med dig och winston?
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma