• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Ohh vad fin Flickanfin! Solig  Min mage är så himla HÖG! Sitter liksom under bysten! haha!

Här har jag varit vaken sedan 04... snorar hostar och astman har ballat ur... IGEN. Blir galen. Bara jag slipper antibiotika denna gången!!

Mimmi, idag finns du i mina tankar hela tiden!

Väntar tvillingar! 21+1 idag!
  • FruW

Tack gumman! Har en stor klump av oro i magen :(

• Mabaja

Hur går det mimmi?

Här är man galet trött! :) Wildabus vaknade... 02.40 och vägrade somna om! Eller ja två timmar senare somnade hon efter att Daniel ledsnat ur totalt på att hon bara skrek för att hon INTE ville sova... Men med flaska i mun så zzznarrk! Nu sitter hon i något av rummen och "river". Förhoppningsvis är hon i sitt rum men där är hon ju såklart allra minst. Jag sitter och halvsover i soffan!   

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • MissT

Mimmi tänker på dig och håller tummarna stenhårt!!!
    Vi har några namnförslag......Elvira, Nellie och Filippa men kommer nog inte helt bestämma oss förrän hon kommit ut. Vill gärna se hur hon ser ut och vad hon är för en liten personlighet först.  

Fin mage Flickanfin 

• FruW

Vi fick se ngt på Vul, tyckte vi kunde se mer än förra veckan, i ev ngt som pulserade. Dock är fostret ej så gammalt som vi trott (om man räknar på sista mens. Men jag vet att äl va senare, så tror det kan stämma)

Fick en bild på den iaf, en liten grå klump :) nytt besök hos min andra läkare i morgon em, då blir det ett Vul till.. Får se vad han säger.

• Mabaja

Såg ni något hjärta slå eller var det för tidigt? Låter ju som att det utvecklar sig bra iaf. :)

• FruW

Han sa bara att det ev var ett pulserande. Tror det va för tidigt... Lite konstigt, testade aldrig på bim utan bim+2, fick starkt utslag då... Men äl var några dagar senare än beräknat... Så hoppas det stämmer!

• Mabaja

Men ev pulserande är ju jättebra resultat! När vi var in denna gång i 7+4 så såg inte jag något hjärta slå men läkaren sa "det ser nog ut som hjärtat slår". Stort grattis Mimmi! När vi var in med w och hon var 2mm mindre såg vi tydligt hjärtat men så var vi på annat sjukhus med henne! :) skönt att ha ett till vul inbokat ! Och du, njut nu över dagens resultat! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma