• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MissT

Åhhh vad skönt med lyckade vul och ul idag Grattis!! Mimmi härligt att den lille vuxit. Tror och hoppas att det kommer gå vägen denna gång för er. Mitt pyre har ju också varit mindre än enl mens och ÄL. Trots att jag hade koll på ÄL så skiljer sig mitt BF datum enl ÄL, tidiga vul och RUL sig åt. Är framflyttad 13 dagar från datumet enl sista mens och 9 dagar enl ÄL. Mct usch vadjobbigt att bli skrämd sådär....skönt att allt såg bra ut får båda

• Mmmbop

Grattis till både Mimmi och Pandora till lyckade VUL!!
    Låter ju mycket lovande förer bägge två.

MCT =) Liten busunge därinne...

Var hos BM igår och fick också lyssna på hjärtljud, 147-157 slag per minut och de var tydligen starka och regelbundna så det lät ju bra.

• FruW

Tack söta ni! Hoppas att morgondagens besök kan ge oss lite större visshet! Har sett fram i en veckas tid mot att få berätta för mina föräldrar, men som läget har varit har det inte känts så kul.. O jag vill köpa mig en gravidtidning :)

Kram på er

• FruW

MCT fyy va läskigt!! Men så skönt att det inte va någon fara!

• Mabaja

Sitter på gymmet med en kopp te! Har kört ett lugnt och trååååkigt pass på gymmet. Men känner att jag gjorde rätt som inte kör kondition för var ett helvete att ta sig nedför trappen. Haha. Hoppas på att knät mår bättre på lördag så jag kan köra lite zumba!

• FruW

Duktigt mabaja!! Själv ligger jag i soffan :) vi har bröllopsplanerat lite, så iaf gjort ngt meningsfullt ikväll..

• Mabaja

Plutten: nu ser även det här blindstyret! Grattis och lycka till!

• sugarrush

Plutten jag har sett alla dina streck och visst ökar de! Kanonfint! Grattis igen!

• plutten02
    sugarrush skrev 2011-10-19 22:23:32 följande:
    Plutten jag har sett alla dina streck och visst ökar de! Kanonfint! Grattis igen!
    det kommer nog komma fler streck... I morgon kör jag ett vanligt och ett digitalt cb på morgonen. Sen kanske jag kan ge mig ett tag, Glad
    Men sen här stegring har jag aldrig fått
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma