• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo

Odd: Vad sysslar du med? Varför nämna mig i en tråd? Vad har jag gjort dig för att du ska behandla mig som skit?

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Odetta

Telge: jag har inte gjort någonting. Ta reda på fakta innan du anklagar. Jag har endast läst din andra tråd och när jag väl skrev ett inlägg skrev jag det med mitt nick och inte anonymt (och inläggen du syftar på är skrivna an anonym). Ska du be någon att inte skriva om dig är det kanske personen som utger sig för att känna dig? Som sagt, jag har INTE gjort nått!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • SoMa72

Halloj brudar!

Vet ni, igår vid sängdags kunde min man känna sparkarna för första gången. Jag  var på kvällsmöte med våra andra kontor och när vi satt och fikade så fick jag mig en känga i magen så jag hoppade högt och sa: "jäklar". Mina kollegor hoppade också till, sen började de skratta...

Hoppas alla mår bra!

Kram! {#emotions_dlg.flower}

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • HjärtatAlicia
    SoMa72: Åhh vad mysigt! Längtar tills det känns på utsidan :)

Var på nytt ul idag och överläkaren var helt underbar och han hade lugnade inverkan på mig med det samma :) Navelsträngen har vara 2 kärl, men bebis verkar inte ta skada av det. Han hittade inget som helst som tyder på att bebis skulle vara sjuk. Sen vet vi ju att det inte alltid syns eftersom Alicias hjärtfel inte upptäcktes förrän hon var 6 månader.
    Magsäcken syntes idag, full och fin :) Bebis blottade även sitt kön, så jag och mannen tror oss veta vad det är.. fast vi inte ville veta egentligen.. men tittade inte bort i tid :O
    Så länge mitt sf-mått ligger bra till så ska bebis må bra, och så ska jag på Tul i vecka 32 för att mäta bebis igen =)
    Glaaaad jag blev :)
    Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3 PLUS 28/7 - BF 1 APRIL 2012 <3
  • Pandoras box78
    HjärtatAlicia skrev 2011-11-08 16:53:12 följande:

Var på nytt ul idag och överläkaren var helt underbar och han hade lugnade inverkan på mig med det samma :) Navelsträngen har vara 2 kärl, men bebis verkar inte ta skada av det. Han hittade inget som helst som tyder på att bebis skulle vara sjuk. Sen vet vi ju att det inte alltid syns eftersom Alicias hjärtfel inte upptäcktes förrän hon var 6 månader.
    Magsäcken syntes idag, full och fin :) Bebis blottade även sitt kön, så jag och mannen tror oss veta vad det är.. fast vi inte ville veta egentligen.. men tittade inte bort i tid :O
    Så länge mitt sf-mått ligger bra till så ska bebis må bra, och så ska jag på Tul i vecka 32 för att mäta bebis igen =)
    Åh vad skönt med positivt besked! Grattis!
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Mabaja
    HjärtatAlicia skrev 2011-11-08 16:53:12 följande:

Åh vad skönt med lugnande besked! Hoppas att du kan njuta litegrann nu iaf! 
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • SoMa72

FlickanFin, vad skönt att det såg bättre ut idag och att bebis verkar må bra!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma