• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • FruW

Åh bad skönt flickan fin, stort grattis från mig!

• FruW

Åh vad härligt SoMa med såna sparkar!! :)

Var på Ivf-enheten i går, vår behandling planeras att starta kring nyår med äggplock i mitten av februari :)

• Mabaja
    FruW skrev 2011-11-08 19:15:14 följande:

Var på Ivf-enheten i går, vår behandling planeras att starta kring nyår med äggplock i mitten av februari :)
    Åh vad härligt! då har ni mycket att se fram emot nu! Först bröllop i helgen, sen resa, jul och nyårsfirande.. Och sen blir det kanske en 2012a eller tiiiidig 2013 för er! :) 
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • SoMa72

Mct, ett till vad? Om du menar RUL så har jag gjort mina två, 14:e och 28:e okt.. Ditt TUL kommer gå jättebra! Mimmi, vad bra med ivf-start kring nyår! Är du nervös inför bröllopet nu, gullfia?

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MissT

Flickanfin vad skönt att bebisen verkar må bra och inte verkar ta någon skada av att navelsträngen bara har två kärl och vad härligt att magsäcken syntes idag . Hoppas att det fortsätter så. Skönt också att ni får göra ett TUL framöver för att kika på bebisen igen.

Mimmi inte lång tid kvar nu till massa roliga, spännande och mysiga saker. Bröllop och bröllopsresa runt hörnet och inte långt därefter väntar jul och nyår och så ivf-start. Stort lycka till med allt!

• SoMa72

Mct, ett till vad? Om du menar RUL så har jag gjort mina två, 14:e och 28:e okt.. Ditt TUL kommer gå jättebra! Mimmi, vad bra med ivf-start kring nyår! Är du nervös inför bröllopet nu, gullfia?

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    FruW skrev 2011-11-08 19:15:14 följande:

Vad spännande... mycket som händer nu! <3
    SoMa72 skrev 2011-11-08 20:01:31 följande:
    Sorry.. jag är lite efter.....
    Väntar tvillingar! 24+0 idag!
  • 3 barns mamma84

Måste bara fråga ärligt svar okej !
    Vem är det som säger i T tråd att man ska ta upp min anonymitet och sen ska prata om min misshandel ?
    Är det någon av er ?

Jag vill bara säga utan att bråka att jag har det JÄVLIGT bra med sambon min utan någon misshandel .     

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mabaja

Vänta nu 2 barns, det var du som först skulle röja anonyms identitet-inte tvärtom...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma