• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • needtobreathe
    FruW skrev 2011-12-30 14:44:23 följande:
    Är så jävla glad!!!!! Vi fick se en liten grå sak 9-10 mm stor o med världens finaste pulserande!!!!! Oklart riktigt exakt hur långt gånget det är, då jag ju inte fick min mens.. Men dr tycker att det stämmer bra med vad vi tror.. Så går det vägen blir det en liten skatt i mitten av augusti. Ny tid för koll den 18 januari, såå skönt att slippa vänta till rul!

Är sååå glad!

Världens största kramar till er, o stort tack för ert stöd, kände minsann er närvaro i undersökningsrummet ;)

Jag är inte så blödig av mig, gråter aldrig om ja inte är arg.. men nu rinner fan tårarna!!! Jag ryser o skakar.

FAN VAD JAG ÄR GLAAAAAAD för din/er skull vännen!!!! Lycka!! 

De här va fan roligare än när jag själv såg Devins hjärta första gången.. SHIT!! Ni är SÅ värda detta!!

• FruW

Tack tack tack!! Är så glad att jag kan dela det här med er!!

• sugarrush

Jag ryser! Gåshud över hela kroppen och tårar i ögonen.
    Nu. Är. Det. Er. Tur.
    Äntligen!
    Grattis Mimmi.

• färnik

Underbart! Grattis mimmi!

(och MCT, sluta dra de där stackars bröstvårtorna nu!Oskyldig)

Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • MCT79
    färnik skrev 2011-12-30 15:01:03 följande:
    Underbart! Grattis mimmi!

(och MCT, sluta dra de där stackars bröstvårtorna nu!Oskyldig)
    Jag drar inte! ;P

Är sååååå glad! Sitter och idiotflinar!! Anders tycker jag ser kär ut, hahah!
    Väntar tvillingar! 31+3 idag!
  • Dag och natt

Åååh äntligen mimmi!!! Blir lika glad jag!! Fantastiskt, det är verkligen er tur nu och den här gången kommer det gå vägen! HjärtaGravidNalleSkål Grattis!!
    Jätteskönt att ni inte behöver vänta ända till RUL för ultraljud också! Annars hade det lätt varit värt att betala för det om inte annat. Stor kram på dig!! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • JoWiAn
    Är så jävla glad!!!!! Vi fick se en liten grå sak 9-10 mm stor o med världens finaste pulserande!!!!! Oklart riktigt exakt hur långt gånget det är, då jag ju inte fick min mens.. Men dr tycker att det stämmer bra med vad vi tror.. Så går det vägen blir det en liten skatt i mitten av augusti. Ny tid för koll den 18 januari, såå skönt att slippa vänta till rul!

Är sååå glad!

Världens största kramar till er, o stort tack för ert stöd, kände minsann er närvaro i undersökningsrummet ;)

Ohhhhhhhhh piggar över hela kroppen!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!
  • SoMa72

Är sååå glad!

Tjohoo!!! Grattis igen, gumman! Hjärta 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • needtobreathe
    Havsklippan;

Hur går det för dig? När hade du tid för VUL?

Massa kramar!   
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma