• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79

Mimmi: Stort grattis till ett lyckat VUL och det tickande hjärtat! Är så glad att du äntligen fick glada besked och nu blir det bebis i sensommar! Jag känner att ditt och Havsklippans VUL är viktigare än mitt då jag redan har en frisk liten Lovis. Helt sjukt att hon blir 1 år imorgon Flört

Gott Nytt År på er och jag hoppas ni håller er vakna inatt!

(Ni som är tidigt gravida hur ska ni fira nyår? Ska ni smussla m alkohol?, vi ska fira m min sambos bror m fam så vi säger nog nåt men att det är hemligt för resterande)

• JoWiAn
    Dag och natt skrev 2011-12-31 00:21:24 följande:
    Sofy, Är nog bara 4+1 idag och på ul typ 5+4. Lite väl tidigt kanske men han verkade inte ha så många tider över närmaste tiden.Kan man ha ultragyn som mvc under graviditeten, för där har jag ju också varit många gånger. Skriver från mob så det blir bara kort nu.

Jag gjorde mitt första VUl i v 4+2 Skönt att han kunde se en graviditet iaf. Så v 5+4 ser man nog en hinnsäck iaf
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-12-31 00:21:24 följande:
    Sofy, Är nog bara 4+1 idag och på ul typ 5+4. Lite väl tidigt kanske men han verkade inte ha så många tider över närmaste tiden.Kan man ha ultragyn som mvc under graviditeten, för där har jag ju också varit många gånger. Skriver från mob så det blir bara kort nu.
    Jag gjorde ju vul 5+1 denna gången inför vår New york resa (pga mitt utomkveds) och såg en hinnsäck motsvarande 5+5 (visade sig vara två hinnsäckar iofs...)
    Sedan 6+3 såg vi foster och hjärtan!
    Väntar tvillingar! 31+4 idag!
  • Dag och natt

Det var så jag kände också eftersom de verkar ganska säkra på att jag har haft ett X så skadar det nog inte med en extra tidig kontroll den här gången. Vad bra, då kanske man kan se hinnsäcken iaf! Jag tog CB digitala idag på ÄL+15, v 2-3 vilket stämmer bra överens. Hoppas hoppas att jag får se ett v 3+ nästa gång jag tar ett digitalt.

Cat79: Vad roligt att hon fyller år på nyårsdagen! Jag hoppas att vi alla får lyckade VUL nu . Beträffande alkohol så firar vi med mina föräldrar och de vet redan om det så jag behöver inte tänka något alls på smusslande. Jätteskönt!!

Välkommen Quatterin!! 

Och så önskar jag er ett Gott Nytt År allesammans och hoppas att det här blir ett riktigt kanonår som kommer!! {#emotions_dlg.flower}HjärtaNalleBabyGravidSkål

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Mabaja

Nu har jag gjort dagens goda gärning, min man har fått sig årets sista ligg så nu klarar jag mig kanske 1-2 v till nästa gång. ;) jag är inte alla asexuell. Haha

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-31 13:13:57 följande:
    Nu har jag gjort dagens goda gärning, min man har fått sig årets sista ligg så nu klarar jag mig kanske 1-2 v till nästa gång. ;) jag är inte alla asexuell. Haha
    Hahahahhahhaa!!
  • FruW

Härligt mabaja ;)

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!!

Kram från mig

• MCT79
    FruW skrev 2011-12-31 14:03:31 följande:
    Härligt mabaja ;)

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!!

Kram från mig
    Kram!!
  • qatteriin
    SoMa72 skrev 2011-12-31 07:49:38 följande:
    Välkommen Qatteriin! Då ligger vi nära varandras BF

Vad roligt!!
    Mamma till W skrev 2011-12-31 13:13:57 följande:

Hehe, jag sa till min karl när han ville ha en snabbis att nähä, det blir inte mer sex i år! Stackarn! Tack för välkomningarna, och GOTT NYTT ÅR!!
  • MCT79

Har glömt säga välkommen till dig qatterin! Trooooor vi har setts i någon annan tråd?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma