• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Färgade håret idag igen. Köpte brun färg och... Det rosa är rosa och det röda är rött men allt är lite mörkare! Jag gråter för varför kom jag ens på tanken att färga håret!

• MCT79
    Javisst skrev 2012-02-04 14:23:51 följande:
    Min navel har alltid varit väldigt djup, nu är hela naveln mer utspänd (så man har fri sikt in :-O ), men fortfarande djup.

Åh, min läkare Anette (som skrivit ut medicinerna) är så gullig! Var och lämnade prover i veckan efter att ha fått en remiss och dagen efter ringer hon och berättar att allt ser jättebra ut (vanligtvis ringer läkare bara om något INTE ser bra ut), kallpratar lite och frågar hur långt jag har gått nu och hur jag mår och så. Omtänksamt!
    Härligt! Så det ska vara ju!
    Mamma till W skrev 2012-02-04 16:36:51 följande:
    Färgade håret idag igen. Köpte brun färg och... Det rosa är rosa och det röda är rött men allt är lite mörkare! Jag gråter för varför kom jag ens på tanken att färga håret!
    Men åhh! Du känner ingen som kan hjälpa dig? någon med frisörkunskaper?
    Väntar tvillingar! 36+4 idag!
  • Mabaja

Daniel säger bara "gå till en frisör". Men jag tycker att jag borde fixa det själv eftersom jag är så urbotadum och sätter mig i den här sitsen... Och ångrar mig!

Sen kanske jag är liiite påverkad av att vi inte hämtar vagnen... Den här helgen heller! Och inte kan vi beställa nån säng heller! Och wilda som var dålig inatt!

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-02-04 16:50:05 följande:
    Daniel säger bara "gå till en frisör". Men jag tycker att jag borde fixa det själv eftersom jag är så urbotadum och sätter mig i den här sitsen... Och ångrar mig!

Sen kanske jag är liiite påverkad av att vi inte hämtar vagnen... Den här helgen heller! Och inte kan vi beställa nån säng heller! Och wilda som var dålig inatt!
    Klart sån inverkar. Men varför inte göra som Daniel föreslår (trodde aldrig jag skulle skriva det.. ;)  )  Bara för att man schabblat till det så kan man väl ta hjälp?

/hon som gick med rosa hår vårterminen i nian...
    Väntar tvillingar! 36+4 idag!
  • JoWiAn
    Mamma till W skrev 2012-02-05 07:57:46 följande:
    37+0!

Grattis!!!

Härligt att det närmar sig!

Jag går och tänker hela tiden att jag är i v 25... Sen kommer jag på mig själv... Halllååå Du går in i v 27 imorgon... OJ hur hände de?      
    William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • disturbed
    Mamma till W skrev 2012-02-05 08:17:58 följande:
    Ja det är härligt! Bara 4-5 v kvar!
    Hej, segpropp!

Jag tänkte om du kunde kika i din kalender för år 2017.. har du tid då den 16e maj tror du? ;)

• Mabaja

Disturbed: jag säger ju att jag kan alla dagar! :) att du vågar fråga om 16 maj. Tänk om det skulle vara på en helg- då är du fullt upptagen med att fira bröllopsdag (ja jag vet att ni gifte er 15 maj men man tar ju det som är närmast en helg). ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma