-
Hur går det då? Fortfarande läckande?needtobreathe skrev 2011-02-23 21:32:59 följande:Hahahaha de blir ingen februaribebis här, så äre bara! ;) Jag loooovar! Så kika runt i dina trådar du! :D -
oj oj oj nu är klockan 10 minuter i 10 Kommer Devin redan den 23-24 februari Sofy ;)
-
Jajja ring nu! =)needtobreathe skrev 2011-02-23 21:53:10 följande:Hahahahah guuuud va ni håller på tjejer! Har sökt runt lite här nu o kommit fram till att vattnet känns varmare mellan benen än vanlig flytning ;) Såå.. så långt är ja me i matchen! Men resten nja! Han va ju icke fixerad igååår! Så de trorja minsann inte han är idag heller.. men jaja jag ska ringa! Och dom kommer säga "Vattnig flytning stanna hemma för guds skull kvinna o kom inte in o stööör oss mer!!!" ;)
Neeej Mallanis de blir ingen februaribebis här! Han är beställd till slutet av mars men egentligen inte förrän april ;) -
Åh, åk in nu så får vi allt se när Devin tänker titta ut. Har han bestämt sig så kommer han ;) det kan inte ens hans envisa mamma bestämma! Han har att brås på!!! Lycka till nu!!!!needtobreathe skrev 2011-02-23 22:04:34 följande:NU har jag ringt, hah! Tji fick ni ;) Jag sa att de rann till som sjutton för en timme sen o va varmt, sen dess lite småsipprande inte mycke alls nu.. hon sa "Nu kommer du in o packar me dig lite saker så ses vi snart" HALLÅ! Jag ska inte föda barn ikväll, va äre folk inte förstår? Jaja, ja åker in.. men jag är tillbaka här senare o säger att jag är hemma igen ;) -
hmmm märkligt med mensvärk...... väntar du mens? Näe Bebis sofy !!!! ;)needtobreathe skrev 2011-02-23 22:15:55 följande:Mabaja, 2barns, Odd och Mallanis;
Hahaha ni är för sööööta! PUSS på er! Men jag LOVAR er att de inte blir ngn bebis än ;) Kommer gå till igångsättningen som misslyckas o så blir de akutsnitt, jag bara veeeet! ;D Men ja, ja åker in.. o nej han kommer inte i februari! Har INGA värkar, INGA SD så nä, då kan de inte bli bebis! Endast mensvärk, men de är ingenting!

Ps. Jaa, jag kommer hem sen 2barns, UTAN bebis! Tro mig! :)
Lycka till vare sig han tittar ut eller inte, det vore nog skönt för honom om han väljer stanna ett tag till! Väntar med spänning om vi får läsa i morgon att han tittat ut! -
Sofy- Skönt att höra att han bestämde sig för att inte titta ut än och att Devin håller sig ett par veckor till så han blir stor och stark! Ta nu hand om er och lycka till nu speciellt med att ta det lungt ;)needtobreathe skrev 2011-02-24 07:26:44 följande:Jaa, nu hoppas jag bara de stannar såhär också - inge mer vatten och INGA värkar! Nejtack. Sängläge gäller så de är bara gilla läget. Nåra veckor till vore ju skönt om han stannade. Envisa unge!
Haha, jotack det gör han ;) Busunge!
Tack för omtanken finaste!
Massa kramar till dig OCH alla andra tjejer, nu har ja fått i mig en macka iallafall men är sjukt illamående och har ont så nu blir de sova! -
Grattis och välkomen tillbaka!! fantastiska drömmar man har... inatt drömde jag om en gammal kärlek från mellanstadiet!! som fått för sig att det skulle bli vi. Hahha kom knappt ihåg människan och nu ville han att jag skulle lämna min man ;) kramade lite extra på mannen i morses när jag vaknade ;)Safireee skrev 2011-02-24 08:01:56 följande:Måste bara berätta om mitt nya dille på juice! Har ingen hemma, men har varit sugen i flera dagar nu. Igår såg jag hur de hällde upp röd Brämhults på TV och jag blev sååå sugen. I natt drömde jag att jag var och handlade juice. Köpte sånt koncentrat med apelsinjuice så att det skulle räcka länge. Var lite besviken när jag vaknade...
C-vitaminbrist någon?
(jag tar multivitamin)
Sen drömde jag att våra vänner fick ett tredje barn som de gav till oss. Sen fick vi vår baby och hade plötsligt tre barn! Wow! Var jätteglada. Ville ordna med adoptionen men var lite rädd för att de skulle ändra sig...
Skumma graviddrömmar!!
-
Hänger på berättar trenden....det här är jag
33 årig "wäschgöte" uppväxt bara mil från dig färnevik. Hade superbra uppväxt på landet var en "pojkflicka" lekte helst med grabbarna när jag var liten. Tydligen envis enligt min mor, då hon konstaterat mer än en gång.... Ja du gör ju som du vill! Lyssnar gärna på andra men måste känna att jag gör mina egna beslut! Trots att jag haft en urbra uppväxt nere i västragötaland har jag aldrig känt mig "hemma" där, flyttat runt och säkert bott i tio olika städer och haft fördelen att prova på olika jobb, allt i från guldsmed till djurskydd. Älskar att resa och hitta på grejer, brutit en hel del ben i kroppen... tränat volleyboll i massa år och hållt på med ridning och älskar djur! Skulle gärna blivit bonde om man inte var så låst! Hade ett långt förhållande men levde sen som supersingel länge och stortrivdes med det =) och pluggade på universitetet.
Träffade mannen en blöt kväll på krogen, jag förklarade samma kväll vi träffades att jag inte var ute efter något seriös då jag skulle åka till utomlands och plugga om ett par månader.. Han frågade (aldeles för snart) om han fick följa med utomlands och plugga. Insåg då att denna kille var lagom knäpp för mig och en utmaning på alla sätt! ;) vi är nu gifta, bor i hus på landet, har två hundar och en katt och nu bebis i magen. När jag bjöd in vännerna till bröllopet ringde en vän upp väldigt orolig och frågade Om jag fått en hjäntumör eller var gravid? Hon hade inget emot min man men blev chockad att vi skulle gifta oss, då jag inte var den typen!
Jobbar på ett miljöföretag med miljöfrågor, käkar helst ekologiskt och närproducerat handlar miljömärkt, djurskydd och jämställdhet, ligger varmt om hjärtat och URTRIVS i norrland! Skaffar ett par grisar till våren =)
Hatar nog rosa....förutom på grisar. ;)
-
Hoppas på att det är bra ändå och bra att du inte har något blod... Jag slutade tempa när jag blev gravid det var för jobbigt att oroa sig för det också tyckte jag... Knasigt det där med MA när jag hade det så kände jag mig hur gravid som helst till v 10 ungefär vid VUL då det konstaterades att det var tillbakabildat kom allt som en chock!telgebo skrev 2011-02-24 09:15:24 följande:Nej inget blod bara detta att jag inte känner så mycket graviditetssymtom och så sjunker tempen och detta gör mig så orolig för det var samma sak när jag fick MA i maj förra året.
Hade inte heller haft en enda blödning under hela tiden, så jag har inte känt mig så lättad denna graviditet då jag kände precis likadant under den här graviditeten i början =(! Hoppas allt är bra telge! -
sofy- skönt att ni är hemma och att busfröt fortfarande är kvar i magen!
Sugar- Jobbigt med sprutor men bara att om det hjälper klimpen!
Marlyn- Hopas hoppas verkligen att allt är bra med den lill* på nästa vul! Tack för svar på skötbädden föresten! det var så mycket inlägg i går och action i tråden så kom inte ihåg att komentera det =) Kul läsning om dig!