Plus igen efter mf/ma
Mct79: Stort grattis till plusset! Denna gången går det vägen :) KRAM
Mct79: Stort grattis till plusset! Denna gången går det vägen :) KRAM
Vad många det är nu som har nära målet :) Kul att tråden för vi som fått blir större. KRAM på er alla!
Happi: Kul att du gjort ett avtryck här
sötfilur: Snart får du sätta ihop spjälsäng och förbereda :) Spännande vilket kön du har i magen.
sofy: Tråkigt med dina föräldrar och jag hoppas att det kommer att bli ok framöver. De kommer ju bli stolta morföräldrar snart.
Pancakes: gäller även för dig att det är spännande att inte veta vad du väntar. vilken känsla har du?
färnevik: Bara 1 månad.... mysigt att du snart gosar med din bebis. Man kunde inte se hos oss heller att vi skulle ha barn förrän 3 v innan el nåt. Vi satte ihop säng osv sista veckan innan BF samt samlade allt till bebis i blivande bebisrummet.
Odd: Goa stora killen! Mamma har nog grädde i mjölken och det gäller även här då Lovis växer massor med. Hellre det än tvärtom.
Idag visade jag upp Lovis på mitt jobb och hon skötte sig utmärkt. Var vaken med stora blå ögon i ca 1 timme och sen sov hon resten :)
Kram på er alla!
Kajsalisa: Tråkigt för din bästa vän... Snart finner hon styrka igen att försöka så som vi gjorde och snart har även hon bebis. Kram
Miltons mamma: Underbara nyheter! Grattis till ditt levande pyre.
Maria204: Grattis till lyckat RUL 
Grattar även ni som precis plussat! Denna gången går det vägen. KRAM
Heja Sugar, så glad för er skull :)
Sötfilur: Du är verkligen en person som vill ha stenkoll på läget innan bebis är här :) Så skön du är. Det är Libero Newborn nr 1 är den första för nyfödda. Ett tips ang omboning i ex sängen är att ha någon filt el annat runt om huvudet o lite av axlarna så de känner närhet till något och detta är bra även på skötbordet. Bebis har ju legat så skyddat i magen och därför känner många att de behöver ha samma utanför magen. Bara ett tips!