• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Mct79: Stort grattis till plusset! Denna gången går det vägen :) KRAM

• Cat79

Vad många det är nu som har nära målet :) Kul att tråden för vi som fått blir större. KRAM på er alla!

• Cat79

Happi: Kul att du gjort ett avtryck här
    sötfilur: Snart får du sätta ihop spjälsäng och förbereda :) Spännande vilket kön du har i magen.
    sofy: Tråkigt med dina föräldrar och jag hoppas att det kommer att bli ok framöver. De kommer ju bli stolta morföräldrar snart.
    Pancakes: gäller även för dig att det är spännande att inte veta vad du väntar. vilken känsla har du?
    färnevik: Bara 1 månad.... mysigt att du snart gosar med din bebis. Man kunde inte se hos oss heller att vi skulle ha barn förrän 3 v innan el nåt. Vi satte ihop säng osv sista veckan innan BF samt samlade allt till bebis i blivande bebisrummet.
    Odd: Goa stora killen! Mamma har nog grädde i mjölken och det gäller även här då Lovis växer massor med. Hellre det än tvärtom.

Idag visade jag upp Lovis på mitt jobb och hon skötte sig utmärkt. Var vaken med stora blå ögon i ca 1 timme och sen sov hon resten :)

Kram på er alla!

• Cat79
    Pancakes skrev 2011-02-09 16:20:05 följande:
    Jag tror att det är en kille men alla i omgivningen tror på tjej och säger att det är en tjejmage och sånt där. Visste du att du skulle få en tjej?

Åh, så mysigt med jobbet! Låter som hon skötte sig helt perfekt lilltjejen!
    Då får vi se vem som har rätt i ditt fall :) Jag trodde tjej hela tiden medan min sambo trodde kille och ut tittar en tjej ut :) Vi tog inte reda på könet då vi tyckte det var kul att inte veta innan.

Ja det var skoj att visa upp Lovis, man är ju så stolt :) Kram
  • Cat79

Kajsalisa: Tråkigt för din bästa vän... Snart finner hon styrka igen att försöka så som vi gjorde och snart har även hon bebis. Kram

• Cat79

Maria204: Grattis till lyckat RUL Glad
    Grattar även ni som precis plussat! Denna gången går det vägen. KRAM

• Cat79

Sötfilur: Du är verkligen en person som vill ha stenkoll på läget innan bebis är här :) Så skön du är. Det är Libero Newborn nr 1 är den första för nyfödda. Ett tips ang omboning i ex sängen är att ha någon filt el annat runt om huvudet o lite av axlarna så de känner närhet till något och detta är bra även på skötbordet. Bebis har ju legat så skyddat i magen och därför känner många att de behöver ha samma utanför magen. Bara ett tips!

• Cat79
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-02-18 14:02:40 följande:
    En fråga om BB bäskan, behöver man plocka ner blöjor!?
    Blöjor få du på BB!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma