Inlägg från: pixerpie |Visa alla inlägg
  • pixerpie

Plus igen efter mf/ma

Levava! Härligt att dina små växer som de ska, och nu har du väl gjort mer än halvtid i sängläge. Duktig du är och de små, att det snällt ligger kvar!! Har du börjat titta på vagn, mm En trilligtvagn är ju SJUKT bredd!! Häftigt!!

Måste fråga dig, och hoppas du vet... När efter pregnylspruta kan jag vänta mig bim?? Är på dag 17 efter sprutan idag... Vågar inte tro något, men nog borde mensen kommit nu? Fast jag har ju knasig och lång cykel normalt.... Testade negativt i söndags...  
    KRAM!!!

• pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-09-29 18:18:24 följande:
    Pixan 15 dagar efter sprutan brukar mensen komma. Så TESTA.....
    Din gamla cykel kan du glömma efter sprutan, för den styr nu din cykel. Hoppas hoppas hoppas för allt vad jag och de tre små busarna kan för dig gumman
    Åh... det ger ju hopp...
    Men vågar faktiskt inte testa... Varför skulle det ta sig nu lixom...

MCT, jag har bara fått en spruta, vet inte hur "stor" den var...

Tack ALLA, för tummar!! Behöver dem verkligen... Ger det tills imorgon, får vi se... Men med så många plus... borde det väl bli något minus med...
    KRAM!!!
  • pixerpie

Spännande Leava... Håller tummarna att de stannar någon dag till iaf!!  Lycka till med allt!
    KRAMAR!!

• pixerpie

Leava! Vilka godingar! Grattis och underbart med hemgång! Det är väl ca den här tiden ni skulle vara fullgångna? Det är väl ca då man brukar få komma hem med prematurer? Kramar!9

• pixerpie

Nej, vad läser jag!! Mimmi, varmaste kramen till dig! Det är som andra skrivit INTE rättvist!

• pixerpie

Kram Mimmi! Du fixar det, och nu har du ju blivit spontan gravid två ggr på kort tid!!

Ja, inte fel testa alternativ! Homeopat kan va bra, har själv erf av det! Åt alt medicin vid min första graviditet, sökte eg för annat men blev ju gravid också!
    Kram!!!

• pixerpie

Jo, mimmi, men tycker inte om homeopaten! Testat zonterapi och öronskupunktur nu! Hoppas på Ivf nu!!! Väntar på att få svar pm jag kan börja idag! Minuterna går sakta!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma