Plus igen efter mf/ma
Och grattis till lyckade rul odetta och kmw!!
Kram!!
Och grattis till lyckade rul odetta och kmw!!
Kram!!
Japp, nära! 25 nov bf!
Hade länsf förra grav, men de vägrade sedan teckna barnförs eftersom hon hade ett misstänkt tillbud av kramp någon av de första nätterna på neo, hamnade då i riskgrupp för epilepsi! Trygghansa var enda bolaget vi fick teckna försäkring för henne hos!
Ha en fin dag!!
Mimmi, vill också åka utomlands! Vi är så sugna... Men vi får vänta! Njut!!
Kmw! Jag jobbar redan adm med lite kundbesök, kommer bli mindre schemalagd i slutet av sept och planerar sedan att gå ner till 60% 1 okt- mitten på nov. Kommer ev ta av nya bebbens föräldradagar för att skydda sgi...
Ang namn är jag/ vi inne på släktnamn så det blir nog något klassiskt svensk namn, vanligt för 70- 90 år sedan... Alt så det blir samma första bokstav som dottern, men hon har ju bara släktnamn... Sen kommer vi på sikt heta ovanligt och långt efternamn så det får ju inte bli för långt eller ovanligt förnamn...
Ha det skönt i sommarvarmen!
Testat blutsaft?!
Åh, låter tufft Lisa! Själv mår jag bra, lite tröttare och tjockare bara... Och mer lättirriterad! Att vara gravid löser min kropp, det är värre att få in och ut ungarna... Eller ut vet jag ju inte denna gång... Men det hinner ju bli nästan 5 år sedan sist, men förstföderska blir jag ju aldrig igen..,
Kram!!
Tummar för kub och tul cat och Lisa!
Kram!
Låter klokt att ligga stilla Lisa! Är du sjukskriven? Ladda upp med ett gäng böcker och massa filmer! Hur stor var hon?
Kram!!
Acure! Jag har med känt tidigt! Denna har jag känt av och till sedan v 11... Vet ju hur det ska kännas! Men finns ju de som tycker man är knäpp när man säger det... Men lita på din känsla och njut!!!!
Lisa, hoppas du känner dig lite piggare! Jag mår rätt bra, fruktansvärt trött efter första jobb- veckan bara, plus att halsbrännan och illamående kommit tillbaka... Men, men... Är ju bara att kämpa på, har iaf ett jobb jag trivs med.
Åh, idag började jag kolla bäbiskläderna som jag har hemma!! Shit vad jag längtar nu! Men så smått det var...
Kram!'
Åh, ingen aning Lisa?! Finns något katthem i stan?!
Tummar till cat!!
Åh, spännande dag och natt!!! Nu har du snart din bäbis hos dig!! Blir allt lite avis... Vill med få bäbis, helst nu... Men får snällt vänta 2-3 månader till!!