Plus igen efter mf/ma
Japp! Sent på eftermiddagen, så det blir en låååång dag :)
Japp! Sent på eftermiddagen, så det blir en låååång dag :)
Glad påsk på er!
Vi fick åka in akut igår, fick ont i bara höger sida! Fick se en liten mini med pickande hjärta, i rätt storlek och på rätt ställe! :) det som gjorde ont var förmodligen en cysta på höger äggstock, lättad! Nu ska jag bara njuta!!
Det blev ett nytt vul och den har vuxit som den ska och hjärtat fortsätter slå :) dessutom SKA VI FÅ GÅ PÅ SPEC-MVC!! Jag älskar min gyn! Ska dit i v 14 och göra upp en plan för graviditeten så det känns bra och tryggt för oss!!! Längtar så :)
Hoppas du får se lillan igen :) skönt att du känner dig lugn med det!! Håller tummarna på fredag!
Tack :) det känns hur bra som helst, känner mig väl omhändertagen redan, fast vi inte varit där än :D
Håller tummar för alla RUL, kommer gå massa bra :) och håller med, var inte orolig för att du inte känt bebis än, inte alls ovanligt!
Grattis! :)
Grattis :)
Så gulligt :)
Dag och natt: förstår exakt både dig och din sambo! Vi är också samma fast tvärtom, jag vill helst inte berätta något för nån, medan min man tvingade sig till att berätta för föräldrarna direkt och han berättade för sin chef redan v 7! Satte nästan maten i halsen när han sa det, men jobbmässigt rör vi oss inte i samma kretsar, så han får väl göra som han vill.. Känns jobbigt för mig, men jag kan välja att inte träffa någon från Mats jobb förren jag är redo.. Antar att det är extra känsligt innan RUL nu också.. Håller enorma tummar för er, tror verkligen det ska gå bra!! :) kram!
Grattis!!!! :) så glad för din skull!
Klart du fixar det, nu blir det bebis Mimmi!!!