Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Plus igen efter mf/ma

Härligt program som börjat på 4.an, man blir ju sugen igen.. =) fast det är klart, det är lite läskgit när de kan gå så snabbt till o bli akut... man har haft väldig tur att öppningsskedet gått rejlativt bra och ut kom en bebis som skrikit o mått toppen.
    Dock har min älskade prins fått feber,o e snorig, så jobbigt. Ringde 1177 och enligt dem så är de ett segt virus som går nu, så ja hoppas han inte får ha de sålänge som hans storebror haft det, usch säger jag bara. mammahjärtat blöder när dem så små inte är friak,

Theodor 2007 Dexter 2009 Vincent 2011
  • PåvägMotSyskon
    Stort Grattis färnevik och ni andra som fått era små.Är inte in så ofta då man har småbarn o ta hand om o en dator som inte funkar då ja måste fixa en ny skärm. (använder sambons) Men härligt o läsa att de går framåt för er alla.

Nu ska jag laga lite lunch innan amningen av sötprinsen min, o hämtning av barnen på dagis!!

Hoppas ni alla mår bra. kram
  • PåvägMotSyskon

odd - när kommer du va me, man sitter ju bänkad varje måndag juh =))

OJ, kör ni oskyddat ändå fast ni inte ska ha nån mer bebis troligen? nyfiken =)

Här vet man ju inte vad man ska ha för skydd.. o amningen har ju funkat me de andra 2 som skydd.. men, självklart ingen garanti, men men.

Åh va man längtar efter o va gravid igen, de e ju så otroligt häftigt.. men nej, ja ska snoza på min bebis som ligger brevid mig nu o sprattlar o prata me mig =)

• PåvägMotSyskon
    Odetta skrev 2011-03-23 07:57:13 följande:
    Jag fick ett mail idag om att dem nu börjar klippa vårt material...så det lutar åt avsnitt 6, alltså om 2 veckor  
    jaha, åhh så spännande. hade nog också velat ha de inspelat faktiskt, för ja tycker de ser så häftigt ut på programmet och ja tror ja hade vågat va me haha, me lite lustgas så vågar man nog allt

har det inte gått typ 4 avsnitt nu? o du ska va me på avsnitt 5? om 2v e de väl avsnittt 6? hihi, då kommer du snart då. =) vet ju inte vad du heter så man kan ha lite pejl på namn oså

Här kommer mina älskade 3 pojkar HjärtaVincent 11veckor idag =) Dexter 2år om 5 dagar, o Theodor snart 4år =) 

• PåvägMotSyskon

Supersöt juh färnevik =)) Dem är de finaste vi har våra barn

• PåvägMotSyskon

Måste bara visa denna bild, haha, Dexter sitter i pappas taxibil, som ni ser så älskar han ju de, lika så hans storebror
  • PåvägMotSyskon
    Cat79 skrev 2011-03-23 13:43:41 följande:
    Påvägmotsyskon: Så fina pojkar, kul att få se dina guldklimpar samlade. Hoppas ni alla mår bra.
    Tack Cat79 ja dem e goa dem hihi =) Jadå vi mår bra, äntligen friska efter att ha varit sjuka omvartannat. Hur mår ni? Hoppas på bra.  Nu måste klä vincent, ska hämta storebrorsorna på dagis! =)
  • PåvägMotSyskon
    Muffe skrev 2011-03-23 13:46:04 följande:
    på väg mot syskon- cool bild hehe.

Du har ingen efterbild på din mage? din mage  var ju så cool och bara bebismage så jag är nyfiken på hur denna mage ser ut idag
    Tack så mycket

Hrmf.. min mage är nog inge o se, =( men ja kan ju fota o lägga in om du vill se på en mindre smickrande mage..
  • PåvägMotSyskon
    telgebo skrev 2011-03-23 15:05:09 följande:
    3 program har visats.

Söta barn du har.
    jaha det kanske det är, man glömmer räkningen när de gått några avsnitt.

Tack så mycket.

Längtan efter liten - Tack =)
  • PåvägMotSyskon

Mct - jag beklagar så mycket över att det ska behöva hända. Skickar dig massa kramar och hoppas du och din man ror om varann nu.

Happiness - Stort Grattis till Lilltösen eran =) så söt å fin.

pinklove - åh vilken fin sötnos. =))

ja, man blir ju avundsjuk på er som är gravida, hihi, man kan ju inte säga annat NEJ nu måste ja gå å snozza BEBIS!! =))

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma