Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:36:37 följande:
    Jo men som jag sa innan jag misstänkte MF tyvärr
    Blödde som in helskotta

Ja haha men använd denna kondom och sen bebbe
    usch då, låter inge roligt alls =( men hur lång va din cykel då du fick troligen mf? o hur lång har de varit dem du fått? beklagar så vännen. *kramar*

haha så du menar, använd 9 kondomerna sen go 4 it eller vad å :P neee du, dem lär ligga fint i medicinskåpet
    Theodor 070518 Dexter 090328 Vincent 110104
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:39:05 följande:
    Haha ja spamma på bättre det
    Jora det gick bra men hm poppis näääh hahaha han ville ha sin flaska vitt stället
    På måndag nära fyfan hihi ..

Gumman den 21 kommer vi wooohooooo !!!
    Sweden here we come
    ja de e klart han vill ha de andra, de e ju gott o enkelt o fort o äta =)

oj, redan dags o komma =) TJohoooo!! men var de typ inte långt ner i sverige nu skulle eller e ja ute o svamlar?? Vore iaf skoj o ses *röstar på det*
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:41:52 följande:

Stor bild förslåt men ja detta var för 4 månader sen
    Men Softy och ni som är nära snart händer det saker ska ni tro
    ååå MYS =) skla se om ja har nån sån bild... =)

ÅH BF+8, ja då e de verkligen nära!! min pojk han envisades o cva inne till bf+4 trotts hinnsvepning 4 ggr å då kom han ut. gick på 1.a försöker me pojk 2 =)
  • PåvägMotSyskon

grr dumma internet o hänga sig =/

här är för 3mån å 5 dagar sedan =) min älskade vincent tittade ut 5.40
    ni får ha överseende me mitt oborstade hår *ler*

• PåvägMotSyskon
    kjaam o maria 204 - taaack va ni e härliga ja va nog lycklig att han va ute o att smärtan va över =)

synd att man inte deltog i "en unge i minuten", hade varit häftigt å få föda så man sett på tv =)

• PåvägMotSyskon
    kajsalisa skrev 2011-04-09 21:29:23 följande:
    Ska bli så sjukt spännande Odd. Vilket privilegium att få sin förslossning proffsfilmad och redigerad...
    håller med dig, superhäftigt- ja e redo för nästa gångs filmning haha om de vore aktuellt

Va de bara i västerås dem höll till (sett det på sjukhuset varje avsnitt) så då kanske inte man kunnat söka för o va me om man bor där ja bor..

odd - berätta för syrran min som är är äldre än mig att ja ska se på ett program där en familjelivsvän ska va me på tv program om förlossningar, berätta ja ltie smått förut innan de va premiär.. å då sa hon att hon settt reklamen för det.. å skicka sms dagen innan de skulle visas på tv för å påminna mig o se.. sött va så ja kollar, ska bli kul o se på måndag. =)

även om de redigerar bort en del så får man ju en hel del med å de bästa av allt är ju slutresultatet =))
  • PåvägMotSyskon
    MCT79 skrev 2011-04-09 21:59:06 följande:
    Vilka referensramar! Hahahh! Hoppas det var snygga elefanter du... :)

Odd, du är så himla fin! Söt! Om det inte vore så att Sugar har tingat mig i nästa liv så......   ;)  (se granntråden. ;)

På väg mot syskon, du ser oerhört pigg och fräsh ut! Sådär ser jag inte ens ut i vanliga fall! haha!
    tack =)) hihi klart du gör vännen, det är ja övertygad om
  • PåvägMotSyskon

Sofy - Åh va roligt att det går framåt och att ni har de så bra på förlossningen. Vi är här och hejar på dig o tänker på dig.  Är avis på dig som är där o ska få träffa erat underverk =) hur knäppt är inte de o säga att man längtar efter o föda *ler* Men det är verkligen en drog o vänta/ föda barn..  I WANT MORE hihi =)

Devin - 3985g 51cm kl 01.56 typ =)

• PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-10 09:07:20 följande:
    HjärtaFinner inga ord du är vara så fin men shit va stor han såg ut att vara
    Tänk att han fick plats haha gulliga ni ärHjärta
    ja han va ju inte liten kille som de lät att han skulle vara på rul 2v innan... (3,2 mättes han till då.... 4480 ute) Ja de e ett under att d får plats =)

färnevik - tack vännen =)) kul o visa en bild iaf från förlossningen =)
  • PåvägMotSyskon

2barnsmamma.. vart e du nånstans på msn dåådåå, e ju ensam här vid datorn.. du vet ja kika ju på en unge i minuten så nu missa ja filmkväll med älskling o 2 andra som kom hit för o se.. =) så ja avvaktar så de får se klart innan man kan börja o se (om de ska se nått mer)
    Så här sitter man i ensamheten....

fan va ja e sugen på gravidvärlden... fy på mig =(
    Du får bli gravid om du inte är de, så ja får njuta lite av din gravidtet *s*

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma