Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Just det: grattis till att ha kommit över 22+ acure! Nu går det fort framåt med statistiken försök prata med dom igen, hjälper inte din bm dig så byt henne!! Tycker inte heller man ska spendera hela graviditeten med att gruva sig inför förlossningen.. Galet!

Småbustroll: vad märkligt att det inte finns nån sån försäkring där..! Ja, myyyyycket nervös! Har förberett det jag ska idag, ska vara på förlossningen kl 07, sen får vi se när det blir operation!

Odetta: jag hade försökt få koll innan, om inte annat så via förlossningen (dra en vals om fosterrörelser om ingen annan vill kolla och berätta sen där om magmåttet).. Känns ju inte bra att det inte vuxit alls! Kan ju säkert bero på att den nästan fixerat sig, men det kan man ju inte säga utan koll!

Mimmi: fick du nåt svar igår?? Tänker på dig!

• LisaVäntar

Tack!! Vet inte hur man lägger in bild här? Har bara mobilen så det funkar kanske inte? Allt har iaf gått bra, hon mår toppen, var större än förväntat med sina 3105 gram och äter som en häst! Har maaaaaassa blont hår och kallas lintotten av alla sköterskor här :D snittet gick bra, men har väldigt ont nu.. Tur att hon är värd det!

• LisaVäntar

Noelia känns underbart, nu ligger hon och sover på pappas bröst... Kan inte fatta att hon är min?! :)

• LisaVäntar

Fy vad jobbigt disturbed! Beklagar missfallet och hoppas att du mår bättre snart! Har de sagt något om att du riskerar att bli steril eller du är bara rädd? Kram!

Tack för alla grattis, vi hasar runt här på bb i vår bubbla men hoppas får åka hem idag. Nu är lilla damen färdigäten för den här minuten, nu ska mamma (!!!!!!!!) försöka sova

• LisaVäntar

Just det, skönt med dispensen, Mimmi! Håller som vanligt alla tummar och några extra gör dig! När var det du skulle börja behandla igen? Kram!

• LisaVäntar

Disturbed: hoppas verkligen det bara är en rädsla, men när medicinen sattes in så fort så borde det verkligen gå bra!! Håller tummarna för dig! Kram

• LisaVäntar

Acure: är du fortfarande domnad så ska du nog ringa förlossningen? När jag låg inne första gången låg jag tillsammans med en tjej som hade domningar i en arm och ett ben och det tog de tydligen på allvar.. Fast visade sig sen att det inte var något, men ändå

• LisaVäntar

Vad jobbigt odetta! Hoppas hon bara luras, har hon kunnat vända sig på fel håll nyligen kanske hon vänder tillbaka sig..? I vilket fall som helst blir det en bebis av det, och det är det viktigaste!! Idag 11 dagar sen mitt snitt och jag börjar känna mig som en människa igen.. Det tråkigaste är ju lyftförbudet i 4 veckor, men att låta bli att träna i 8 veckor kan man väl överleva

• LisaVäntar

Kände samma sak (och gör det fortfarande egentligen..) men jag har ju inte haft någon normal förlossning heller.. Då låter det ju verkligen som om hon kan vända sig igen! Har du fysiken för det så ställ dig på alla fyra med rumpan i luften och tuttarna mot madrassen en stund eller flera varje dag, det ska reta dom att vända på sig.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma