Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Va jag är glad nu! Sambon åkte tidigt i morse med flyg till kund och kom hem nyss. Han hade köpt en present sa han och kom stolt ut med en påse till mig i soffan, plockade upp ett par byxor, ett par strumpor och 2 nappar från Lundmyr!! Älskar Lundmyr verkligen och han träffade helt rätt efter att ha varit ensam hela dagen! Sååå stolt var/är han nu!! Underbara sambo....

Ja visst är han härlig! Annars har det varit jag som tjatat iväg oss båda för att kolla saker men igår valde han själv! Verkar ha sjunkit in hos honom nu, rädslan för att han inte ska överleva OM det startar nu är oxå bättre kanske därför han vågade!

Men åhhh... Förstår dig men det är inte rättvist att prata så om bilden när jag inte får se den!! tror dock inte att du ska vara allt för säker på att det är en snopp du ser!

Oj miracle, kan det vara så?? Men på min såg hon ju en pung, ingen snopp då han!? inte ville lägga sig i rätt läge, en grå klump mellan benen så hon sa till 90% kille. Kan jag nu ha en tjej i magen? Jag som rustar upp för en kille!!!

Tjejj: tarmarna svullnar mycket i början och det är absolut inget tecken på mf!!! Jag kännde mig svullen och pluffsig långt innan bebiskulan kom fram, tror de flesta faktiskt känner igen sig! NJUT av att du är gravid och har ett växande litet frö i magen som kommer växa sig stor och stark!!

Gud va hemskt att inte ens få veta när bebisen är född! Hur är det nu då? Har klitoris blivit normal eller ser det ut som en liten snopp fortfarande? Fattar just nu inte att det kan bli så! :-0

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma