Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Härligt att höra fia! Men vilden har ju kännt ett tag så det var väl ingen överraskning? tror din man på att det är en kille nu!?

KRAM KRAM KRAM Havsklippan! Hoppas att allt i slutändan kommer se bra ut!! ta hand om varandra, kryp upp i soffan, ät gott och prata med varandra om hur NI känner! Skickar över MASSOR MED KRAMAR!!

Ego: vi skulle beställa barnvagn på nätet denna helgen, hade bestämtnför länge sedan. Så igår sa jag till sambon att vi skulle beställa, ja imorgon fick jag till svar. Men jag var uttråkad så jag satte mug vid datorn och ropade på sambon att han skulle komma och sätta sig där med mig så skulle vi kolla på det. Så får jag till svar att han hellre vile stå, men jag blir så otroligt stressad av folk som står upp när det är något viktigt, vad jag tycket vagnköp är, så jag ber honom sätta sig igen, han sätter sig men pustar och frustar så jag blir bara arg och stänger ner, går in i sovrummet och lipar som en gris. Senare på kvällen vill han kolla på vagn bara för att få mig på humör men det går jag inte på! Idag har jag sagt att vi ska gör något viktigt, frågat om vi ska sätta oss vid datorn tillsammans eller gått dit när han suttit där men han verkar inte fatta!!!? Är jag helt korkad eller varför vill han inte!!?? Vad är han rädd för? Funderar på att beställa utan att han får vara med och bestämma färg imorgon när han jobbar, är det fel? Blir så hormonledsen på honom just nu....

Muffe: hur känns det när du vilar? Jag har haft SD från typ v 16 men fattade inte att det var det förens i v 20 typ. Hade/har ovanligt mycket så jag kanske är fel person att ge råd men känns det bättre av vila så gör det! Min livmodertapp har varit påverkad så jag är ju sjukskriven pga mina SD. Har även legat inne med bricanylsprutor och förkortad tapp som höll på att öppna sig i v 22-23 Så innan det påverkar din tapp råder jag dig till att vila!! Ring även och rådfråga din BM, de är ju till för oss gravida!!

Håller med färnevik, hellre kolla upp det en gång för mycket! Och vila säger jag åter igen till dig Muffe!! Testa ta 2 Alvedon när du lägger dig så kanske det känns bättre?

God morgon och grattis till KS och lyckat VUL!

Ego: sovit oroligt inatt, haft som mensvärk flera dagar nu och mina SD går lixom längre ner. Ska vila lite till nu men blir det inte bättre blir det ett samtal till BM eller förlossningen..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma