Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Fina siffror odd! Jo varje gång liten kickar så känns det värt var enda sekund i sängen, förutom just nu då han använder blåsan som boxningskudde. Inget snack om saken att jag inte fick jobba, jobbar som vårdare på en gruppbostad, och så känns det skönt med koll om 3 veckor igen!

God morgon (!?) blivande mammor! hoppas ni mår bra!

Här har jag haft en jobbig kväll med onda sammandragningar som stålat ut i ryggen, lika under natten då jag vaknat av en stenhård mage som gör ont. nu är det lugnare men är öm i hela magen. får se hur det blir under dagen, kanske blir ett sjukhusbesök igen om det blir värre (BM ville egentligen att vi skulle åka nu men jag vilar hellre än att sittter på akuten! bäst för bebis just nu oxå. så nu var det färdig gnällt från mig

sofy skrev 2010-10-28 13:55:16 följande:
    God morgon ;) Så jäkla seg idag.. pluggade tills kl 1 inatt, uh.

Hur ere me dina SD nu?! Dom borde ge dig bricanyl..
    jo tack det är mycket bättre, de är där men inte så kraftiga eller onda som inatt. Bricanyl vill dom inte ge om dom inte måste för skulle det bli panik längre fram så klingar effekten av bricanylen av har jag fattat det som.

Duktigt av dig att plugga! hur långt har du kvar tills du är färdig ssk?

Usch idag är ingen bra dag... Trots jag ligger och tar det lugnt har jag sammandragningar mest hela tiden, inte så onda men när det inte ens går några minuter mellan blir det jobbigt. Så helt plötsligt går det 20 min emellan och så börjar det om igen. Känner inte riktigt att jag vill åka in varje gång heller! Så nu har jag klagat klart, dax att hämta en piggelin och Odd tror inte man kan äta för många piggelin!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma