Plus igen efter mf/ma

Kommer helt klart göra så denna gången också!
Men vad jag förstått så kan de inte datera efter så sena ultraljud som v 29 t.ex, utan det är bara fram till typ v 20 som alla barn växer ungefär lika? Sedan varierar det så hur de växer... ?
Havsklippan: förstår att ni är jätteoroliga nu... Jag tänker på er, och hoppas allt vad jag kan att fvp ska visa att allt är okej!!!
När jag väntade min dotter var jag tämligen mild i humöret hela graviditeten, inte alls som nu när jag är ledsen och arg om vart annat, mest hela tiden... hm... Vad kan det tyda på? på fredag får vi veta dock, då är det dags för könsul!
Gud så spännande 2 barns mamma84!!! Ser fram emot att höra hur det går, och hoppas att ni får träffa lille Elias riktigt snart nu då!!!
EGO: Idag är det BF-dag för mitt MA i april, känns lite sorgligt!
Känner mig allmänt off idag...
Det är sant... Jag ska försöka hålla det i tanken. Men jag är så trött på att vara gravid (för att jag mår dåligt, alltså) så det går inte att komma ifrån att jag gärna fött barn nu istället för om typ 4 månader... 

Du kan börja ringa bm, så kan denna hänvisa vidare. Annars är det troligtvis gyn som gäller, men det är inte alla gynkliniker som tar emot dylika problem. Gyn i min stad gör det inte (här finns heller ingen förlossning), utan vi får åka 6 mil till ett större sjukhus.