Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Åh va skönt Cjes. Visst är det underbart när man får bekräftat att allt ser bra ut?! Grattis!

• kajsalisa

Vi är i samma vecka Cat. Jag är halvvägs in i vecka 24... :)

• kajsalisa
    färnik skrev 2010-09-09 14:06:48 följande:
    Fick prova en angelsound idag, och tänkte att det skulle ju lugna mig. Eh... hörde inga hjärtljud? Däremot hörde jag navelsträngens svochande, så maskinen fungerade ju iaf...

Nu är jag ju snarare MER orolig, inte mindre...?!  Skulle inte testat den där maskinen! Gråter
    Dom säger att om man hör navelsträngen så är allt som det ska...
  • kajsalisa

Stort grattis Sofy. Sååå skönt!

• kajsalisa
    MCT79 skrev 2010-09-09 08:52:41 följande:
    Underbart att höra att du mår SKIIIT Muffe!  Cool Missförstå mig rätt nu!

Sofy jag håller alla tummar för att det inte är nått farligt!! Gällande det andra så tror jag att jag anammar vinet och poolpartyn. Det lät trevligt och faktiskt ganska vetenskapligt! Cool

Kissade på min äl-sticka i morse.. och döm om min förvåning när det börjar stegra redan! *chock* Följer den trenden den brukar så harjag äl redan om ett par dar...  vi får väl se. =))
    Härligt att du är här och gästspelar MCT. Låter ju otroligt positivt det där. You'll be back in no time!
    Krams
  • kajsalisa

Amen helt ego och helt off topic, I know, men ikväll ska vi fira lite. Min australiensiske man fick sitt svenska medborgarskap idag. Känns supernice!! :)

• kajsalisa

Tack Havsklippan och Cat. Han har bott i Sverige i åtta år och haft permanent uppehållstillstånd nästan lika länge. Har bara inte fått tummen ur och ansökt om medborgarskap förrän nu...

• kajsalisa

Good morning ladies. Äntligen fredag och i em bär det av till Ullared med mina vänner. Gissa om jag ska spana efter babygrejer?! Har ju varit där förut, men aldrig egentligen kollat på barnavdelningen, nån som har några rekommendationer vad som är värt att satsa på? Tänkte bl.a. kolla på en varm overall till den nyfödde eftersom det kommer vara vinter då, samt sängkläder till spjälsängen, nappflaskor osv...

• kajsalisa

Sugarrush; hoppas du får en superhärlig resa. Kram \o/

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma