Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

God förmiddag alla fina tjejer. Läser om era blödningar och all er oro och känner verkligen medlidande. Osäkerheten är så sjukt jobbig. Det bli bättre, jag lovar. Det tar lång tid innan inte längre dagligen oroar sig, men när ni väl är där kommer all gammal oro ha varit värt det. Jag skicka över en stor tröstekram till er. Det kommer gå vägen den här gången!!!

• kajsalisa

Oj vad ni skriver flitigt tjejer. Härligt!! Välkommen hit MCT. Underbart att se dig i den här tråden. Stor kram!

• kajsalisa

Mycket bra årgång måste jag säga... ;)

• kajsalisa

Skönt att få bekräftat att allt såg bra ut Happiness. Stor grattiskram!

• kajsalisa

Oj vad ni skriver tjejer. Hemskt ledsen å säga det, men jag hinner inte riktigt med i ert tempo. Jag ÄR här, och jag läser så mycket jag kan och kommenterar när jag kan. Har oftast bara tillgång till internet via min telefon då mannen pluggar och sitter vid datorn ofta. Ni får inte bli ledsna på mig för att jag inte deltar i diskussionerna så mycket. Det betyder inte att jag tänker på, och håller tummarna för alla härinne mindre för det. Kram på er alla!!

• kajsalisa

Åh vilka härliga nyheter Färnevik. Det är så mysigt när man får se lillfisen därinne. Stort grattis till lyckat UL!

• kajsalisa

Hang in there Muffe!! Du är gravid och ska så förbli. Därmed basta!!! ;) Kramperna du känner kan mycket väl vara växtvärk. Tidigt i graviditeten tyckte jag att det kändes som mensvärk mest hela tiden. Blod behöver inte heller betyda mf, det finns många här i tråden som kan intyga det. Se på Mabaja tex. Där är det snart bebisdags, trots blödningar under graviditetens gång. Jag förstår att din oro är fruktansvärd, men jag har bestämt att det inte blir några fler mf iden här tråden. Stor kram till dig!!

• kajsalisa

Havsklippan; Foster växer så olika fort, och givetvis blir man orolig. Jag tror att det är en alldeles strålande fin bebis du har på gång därinne. Oroa dig inte. :)

• kajsalisa

Håller nog med Sugarrush, Muffe. Åk in imorgon, bara för att få ett svar om inte annat. Ovissheten är nästan lika jobbig som ett tråkigt besked tycker jag... Stor kram!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma