Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

Odetta skrev 2010-10-21 21:56:33 följande:
    woohooo! Vi har vårat i början på november Vart ska du gå? Vi ska till Tittut i Stockholm
    vi ska på emma ultraljudskliniken i göteborg :) sååååå roligt...
    vad kostade erat? vilken vecka kommer du vara i?
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Odetta skrev 2010-10-21 22:05:40 följande:
    Jag valde guldpaketet....typ det största kommer dock kosta 1700 kronor...blä! Men ska det göras så ska det göras ordentligt (måste bara övertyga mannen min om hela grejjens nödvändighet...han tycker att vi har fått se den lille så många gånger redan att det bara är slöseri med pengar)

haha min sa att det var okej :)
    vi håller på att renovera massor nu och han är inte så mycket med mig och dottern så jag tror han är väldigt givmild när det gäller den här graviditeten... jag får till och med välja fritt med vagnen ;D

det är bara att tacka och ta emot.. undrar vad jag mer vill ha ?=) ha ha.. nej då.. usch så hemskt det lät..
    Men detta med 3d/4d verkar helt underbart faktiskt... då är 1700 helt värt det:D ska du ta reda på könet?

• Längtan efter liten

God morgon tjejer...
    har inte varit inne så mycket i helgen.. har jobbat fullpass.dvs 11 timmar i fredags och 10 timmar igår... ska även jobba 10 timmar idag.. sen imorgon är det som tur är bara 3,5 samma sak på tisdag... dock har jag 10½ på onsdag och 7,5 på torsdag.. sen har jag (så snäll som jag är tagit åt mig fredag kvällen 4 timmar och hela lördagen 10 timmar :( zZzZZ men man får se det som en god gärning.

Sen på söndgaen ska vi iväg till gbg för att köpa halloween dräkter, hoppas hoppas man hittar något...
    Jag skulle vilja vara drak-ulla, så får sambon vara drakula... men det kostar ju skjortan..
    så måste (eller måste och måste) vi till Gekås för att shoppa lite också. Tänkte börja lite med julklappar redan nu så man slipper det sen när man är stor och klumpig.

Hoppas allt är bra med er...

• Längtan efter liten

hej tjejer... hur är det med er?

själv är jag så DUNDER täppt så jag inte kan andas.. munnen är så torr så det finns inte :D
    haha är det detta som kallas gravidtäppa eller är det bara vanlig förskylning =) morr :D

• Längtan efter liten
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-25 21:35:31 följande:
    Har ännu inte gått upp något ligger fortfarande på -2 sen inskrivningen, v 22. Jag är nöjd med det och hoppas på att inte gå upp allt för mycket innan det är dax! Men jag är lite småfet började på 76 men ligger nu på 74, så här finns det resurser att ta av 11 kg odd är väl inte så mycker egentligen? Är det kosten eller så att du samlar på dig vättska?
    what!!! minus 2 kg.. ohh my... snacka om att jag är avis på dig.. skulle gärna gå ner 10 kg :D
  • Längtan efter liten

jag har gått upp ung 3-4 kg och är i vecka 18... är rädd att det ska bli massor med +.. med dottern lev det 9,5 och behöver verkligen inget + på vågen alls..

• Längtan efter liten
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-25 22:19:30 följande:
    Jaa du odd det är inte lätt när man inte kan röra på sig heller, jag verkar dock tappa muskler av att vara i sängläge så snart kan inte jag heller gå cola och godis äter jag oxå, måste bara ha men det räcker med någon bit så är jag nöjd. Förutom piggelin som jag kan äta till förbannelse! 30 piggelin har jag tryck i mig på ca 14 dagar... Och imorgon måste sambon köpa ett nytt storpack! Botar illamående, trötthet, sötsug och något jag inte kan sätta fingret på!
    åh piggelin är ju super gott :D
  • Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-10-25 22:42:25 följande:
    Tro mig! Måste man beställa en bh i storlek 75H så har man Dolly-tuttar! Man kanske ska slänga upp tuttarna på vågen och se hur mycket det väger. haha

Nu har jag iaf 4 kg kvar! Så inte så farligt efter två veckor!
    ååh jag älskar dolly :D
  • Längtan efter liten

härligt Sofy :)
    hoppas också på en pojk för vår del.

Usch vad jag är grinig! :(
    Jag går snart sönder känner jag.
    Vi håller på att renovera hallen och köket.. och det är SKITIGT i heeeela jävla huset. vart man än tar är det vitt!
    Blir Tokig här hemma...
    Helst av allt skulle jag bara vilja flytta här ifrån.
    Hur bra kan det vara att gå runt i allt det här hela dagarna?

och så tycker jag så extremt synd om dottern som inte kan göra någonting utan att vi skäller på henne för att hon blir skitig och dammig!
    stackars barn...

allt bara rasar för mig...
    har till och med tagit upp skiljsmässa för sambon, så trött är jag på den här jävla skiten...
    Dör inte bebisen av det här skitiga huset dör den snart av att jag mår så dåligt av det!

Ska till läkarn igen på torsdag. de måste tycka att jag är dum i huvet.. denna gången har jag ingen anledning alls... känner mig bara som 3 år!
    Att få så många missfall och sedan få en läkare som fick mig ap orolig gör mitt liv till ett helvete för den här graviditeten... kanske är bättre att göra abort och bara skita i allt!

• Längtan efter liten

då väntar jag också en pojk :) salta balkar är ett måste för mig och djungelvrål :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma