Plus igen efter mf/ma
Vad för prover tar man på inskrivningen då?
Vad för prover tar man på inskrivningen då?
Samtidigt så kan jag skämmas över mig själv som gnäller så för lite kräks och illamående. Jag är ju lyckligt lottad som ens år vara gravid, det är ju det här vi kämpat för så länge! Men jag förstår inte hur jag ska orka med det här alltså...Ja, risken är väl stor att det blir samma sak igen kanske. Va gör man? Det finns ju ingen återvändo om man vill ha barn. Detta kanske blir sista barnet för er?
Tjohoo en av dem med flest rätt haha!
Är glad för ikväll fick jag behålla och kunde äta MAT, spaghetti med svamp och bacon...
Nu blir det hallon till efterrätt, börjar tänka lite mer på att stoppa i mig nyttiga saker... då och då...
Nu är blodprov för KUB lämnat, och jag undrar om de kan blanda ihop provet med ngn annans? Sköterskan verkade lite förvirrad men det kanske inte är sånt som händer?
Inskrivning på fredag, nu går dagarna fort tycker jag.
Illamåendet tillbaka så allt är som det ska med andra ord.
Läser om er som ska föda "snart" och kommer få stora barn, usch.... Jag vill ha en runt 3000 gram! Låter lagom
11+2
Är inte 6.5 högt socker??
Mitt socker brukar ligga på 3.2- 3,5 ungefär innan jag ätit, men då har jag också rätt lätt för att känna mig lite svimfärdig och yr om jag inte äter ngt snart.
Ja hon fick en flicka den 101010