Plus igen efter mf/ma
Väntar, väntar, väntar... ;)
Väntar, väntar, väntar... ;)
Neeeeeeej!!! :( Stor kram till dig, du måste vara grymt besviken :( önskade så mycket att det skulle gå bra idag! Massa kramar!!
Jag ska hålla tummarna för att du tillhör de där solskenshistorierna!
Vad tråkigt!!! Men bra att kroppen fattar, det talar ju för att den fortfarande hänger mer i svängarna ;) Nu ska jag hålla tummar för att allt kommer ut snabbt och att du blir gravid fort igen!!
Bor det någon här inne nu?
Håller tummarna soma!! Vad kul sb, minns också dig!! :)
Jag har alldeles precis plussat, så nån gång i mars förhoppningsvis :) Har du kommit förbi vecka 12 då?
Men skit mä soma!! :(
Va skönt att ha kommit så långt, är så tråkigt i början när man inte kan vara säker på att det ens blir bebis av det men mår så dåligt! Mår redan så illa, och yr till tusen!
Fy vad tufft du har haft det!! Känns det som om det kommer gå över eller ska du behöva ha det så hela grav? Hur gammal är förresten ditt första barn? :)
Känns det som lagom åldersskillnad på dom?
Vi har haft lite jobbigt med blödningar (denna gången också, blö!) men var inne i lördags och allt såg ut som det skulle för vecka 7. Kunde inte se vad som blödde, men han trodde inte graviditeten. Skulle kolla bättre om det inte slutar och det har det inte gjort så får väl ringa och boka tid om några dagar igen..