Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Jag har börjat må så himla illa varje gång jag äter.. Skitjobbigt! Nån som har tips? Kan ju inte gärna sluta äta..

• LisaVäntar

Äta mindre kanske funkar.. Men mår lika illa av riktig mat som av frukostflingorna. Och dricka kolsyrat är bara att glömma! :)

• LisaVäntar

Va roligt dag och natt, då har vi UL samma dag! :) och soma tjuvstartar UL-rejset!

Har försökt resa olika varianter på illamåendet, men det känns rätt slumpmässigt när det kommer eller inte. Testar utan järntabletter nu, om det är det kanske.. Får testa en annan sort om det verkar bli bättre, för järn är ju också rätt bra att ha! Grattis till Isak imorgon! (Hoppas jag har rätt för mig nu.. ;))

• LisaVäntar

Var det utöver det som är i gravidvitaminerna eller är det samma mängd som i dom? För det tar jag och ä ganska noga med :)

• LisaVäntar

Det ska räcka det som är i gravidtabletterna så tar bara det, soma!

Välkommen (tyvärr), hoppas det tar sig fort för er igen!

• LisaVäntar

Får nog testa det.. Har experimenterat mig blå de senaste dagarna och inget verkar påverka det! Men fick veta igår att en kollega är gravid och exakt lika långt gången, men hon kräks ff flera gånger per dag. Får stanna bilen och spy i skogen och sånt (fattar inte att hon jobbar..) men det får iaf mitt att kännas lite bättre ;)

• LisaVäntar

Så härligt soma, ska hålla alla tummar jag äger och har för dig imorgon! Det är ju lovande med illamåendet!!

• LisaVäntar

Såklart inte, det är ju för det bor en liten kotte där inne som du mår dåligt!! ????

Förstår att du är jättenervös, hoppas sååå att det kommer gå bra!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma