Plus igen efter mf/ma
Dumma nya app! Kan nån lägga till mig igen i äntligen barn-gruppen? Suck på teknik! :)
Dumma nya app! Kan nån lägga till mig igen i äntligen barn-gruppen? Suck på teknik! :)
Mitt svar hade visst också försvunnit?? Hoppas det kommer gå bra med syskonen trots din oro.. Hur är det med illamåendet nu?
Jag mår galet illa nu och är så trött! Kan vakna efter 8 timmar och känna att jag aldrig får sova, haha!
Hur går det, plutten?
Grattis SB!! Så härligt att ha gjort rul och att allt gick bra :)
Vi har varit på kontroll igen och allt såg bra ut så nu räknar vi med att det kommer en liten i mars! Spännande :D Mår illa som en gris dagarna i ända, längtar till det börjar lägga sig.. Förra gången började det lugna sig nu (gick in i vecka 10 idag) men än så länge bara eskalerar det!
Hur går det för dig, soma?
Jippi!!! Håller stenhårda tummar för att du får se ett fint hjärta snart! :) grattis!! När är bf?
Roligt, en månad efter mig :) när är VUL??
Du får hänga på låset (telefonen) när de öppnar då! :) hoppas du kan njuta av resan trots väntan :)
Är du på BIM ska det ju visa rätt så jag hade tagit det :)
Hur går det soma, fått tid för VUL och haft en bra semester?
Jag är i vecka 12 nu och börjar jobba igen imorgon.. Sjukt konstigt och ledsamt, vill ju vara hemma med min lilla flicka! Men hon kommer ha det bra med pappa och det är nog bra för psyket att jobba lite innan nästa.. Men så jobbigt!!
Åh, så mycket spännande att se fram emot! Håller hårda tummar soma, och njut lite åt mig också :) jobbet kändes bättre än förväntat, kan nog bli lite kul att jobba ett tag :)
Grattis!!!!! Haha, det gick lika bra för er att vänta som för oss..? ;) Håller hårda tummar för er också, tänk om vi kan få följas åt denna gången också! :D
Jag ska på UL den 16:e! När ska du dag och natt? Hoppas nu det haglar goda besked över tråden om ca 2 veckor!!
Haha, det är rätt! :) fick du nån tid igår?
Så häftigt om vi kan göra det, då kommer vi ha fått 3 barn ungefär samtidigt!
Pixerpie: försöker ni också eller bara strular mensen?
Plutten: synd att det strular för dig, hoppas mensen kommer snart och stabiliserar sig om det nu inte blir ett plus!
Soma: jag kände mig inte gravid alls på flera veckor, men i vecka 7 kom ett sjujävla illamående!
Va kul om det kan vara lite liv i den här tråden igen! :)
Usch sb! Så hemskt med sån foglossning.. Jag hade också ganska illa förra gången, men klarade mig på kryckor och citodon iaf. Jobbigt att det kommit så tidigt för dig! När började det denna gången? Jag är förskonad än så länge, hoppas så att det kan hålla sig borta!