Plus igen efter mf/ma
Det börjar kännas väldigt fullt i min mage på kvällarna nu för tiden. Helt utspänt liksom. Hur kommer det att kännas om 10 veckor? :0
Det börjar kännas väldigt fullt i min mage på kvällarna nu för tiden. Helt utspänt liksom. Hur kommer det att kännas om 10 veckor? :0
Jag har inte heller haft några cravings Sofy. Första 3-4 månaderna var jag väldigt hungrig hela tiden, men det fanns ingenting jag var sugen på, lite som Havsklippan tror jag. Nu känner jag mig helt som vanligt. Något hungrigare kanske...
Hallå tjejer. På väg hem från jobbet. Vilken dag. Pust! När jag skulle försöka läsa ifatt så ser jag att det har bråkats i tråden idag så jag hoppar helt enkelt över att läsa det ni skrivit idag. Hoppas hur som helst att ni som har haft problem med blödningar mår bättre. Jag tänker på er! Kram!
Muffe; jag tycker att det är onödigt att du ska lämna tråden, men det är ju ditt beslut. Vill bara poängtera att alla är välkomna här, oavsett graviditetslängd. Vi har ju alla samma bagage... Jag startade tråden för alla, men som sagt, det är ditt beslut...
Sofy; det blir ju tyvärr lätt missförstånd när man inte kan se ansiktsuttryck eller höra tonfall. Men nu struntar vi i det och fokuserar på att stötta varandra på ett positivt sätt istället.... Jobbar som lärare. Första lektionen åtta imorse å sen dess har det gått i ett med lektioner, möte, slagsmål mellan två killar i åttan och avrundat med föräldrarmöte. Är helt slut, men glad att dagen är över. Imorgon bär det av till Norrköping för möhippa på lördag som jag anordnat för min bästa vän. Ska bli supermys! :)
Ambulansen låter helt klart intensivt också. Mina dagar är normalt inte såhär, som tur är. Jobbar ungefär mellan halv åtta och halv fem, så det är ok... Möhippa blir skojiga saker med fyrhjuling, prickskytte, trampolinhoppning, spa osv. Hade helt klart varit kul om man kunnat festa... ;)
Shit va coolt Mabaja. Känns det overkligt?
Sofy; det blir säkert supersköj. Jag hade ju mitt roliga förra sommaren... Nähe, nu ska jag nog snart sova. Blir nog snålt med inlägg från min sida i helgen, så jag passar på att önska alla en härlig helg. Kram \o/
Du e så klok Happiness! Kram! Hur är läget med allt runt dig? Har det lugnat ner sig något?
Jag är sååå tacksam att jag knappt mått illa alls under min graviditet. Det låter fruktansvärt jobbigt...