Plus igen efter mf/ma
Skönt att du mår lite bättre Sofy. Är det ditt första barn? Jag tyckte inte att jag fick någon mage förrän vecka 16-17 typ så det kan dröja, ffa om det är första barnet. Tiden fram tills man ser lite mage går så låååångsamt....
Skönt att du mår lite bättre Sofy. Är det ditt första barn? Jag tyckte inte att jag fick någon mage förrän vecka 16-17 typ så det kan dröja, ffa om det är första barnet. Tiden fram tills man ser lite mage går så låååångsamt....
Älskade Odd. Jag har precis samma järnspökem från tidigare förhållande. Han förstörde min tillit till män totalt. Nu, fyra år senare, får min man ibland lida för hur exet betedde sig. Inte rättvist alls, men det kommer bara ibland utan att jag kan stoppa det. Han blir såå ledsen när jag inte litar på honom och vi mår båda dåligt. I slutändan Odd, så finns det ju absolut inget du kan göra åt saken. Om man ska se det krasst så kommer ju din man varken vara mer eller mindre otrogen, oavsett om du oroar dig eller inte. Lita på din man, han älskar dig. Annars skulle han aldrig gått igenom allt ni gått igenom för att få ytterligare ett barn. Stor kram!
God morgon flickor!
Var hittar man inspiration till att jobba? Riktigt osugen just nu...
Muffe; Var det idag du hade VUL? Lycka till isf...
Oj då Röntgen... Hoppas att det bara visar sig vara nån irritation av nåt slag och inget värre än så. Bra att dom har koll på dig iaf...
Kram!
Men å va skönt Muffe. Hoppas du kan slappna av något nu. Stor grattiskram!
Smålandsjänta; runt v 15-17 hade jag huvudvärk i stort sett varje dag. Det enda som hjälpte var kaffe, å då är jag på inget sätt en stor kaffedrickare, men jag tror att koffein vidgar blodkärlen eller nåt liknande...
Sofy; jag tycker nog att du ska söka vård innan du blir alltför uttorkad. Du har ju plutten i magen att tänka på också...
25+6 och bm imorse. Allt såg superbra ut och det är så skönt att få det bekräftat. 6 kg upp å rätt på medelkurvan när det gäller magstorlek. So happy!