Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Neeeej, wewant!!! Så fruktansvärt orättvist. Tänker på dig och håller tummarna för att det var falskt alarm. Stor kram till dig.

• kajsalisa

Så underbart Smålandsjänta. Är sååå glad för din skull!! :)

• kajsalisa

Jag har haft ont i magen till och från idag, så det känns lite läskigt...

• kajsalisa
    WeWant skrev 2010-04-30 18:17:40 följande:
    har fortfarande bara lite bruna flytningar, bara pyttelite färst blod. Men kvinnokliniken gör inga vul så där tidigt. Bara o vänta och så. Förrväntar mej ingenting.. Vill bara allt ska börja så att jag kan jobba på måndag igen, har varit hemma denna vecka med förkylning >.<
    Hoppas verkligen att det inte blir nåt mer...
  • kajsalisa
    Mini Söderling skrev 2010-04-30 19:35:49 följande:
    Vist är det märkligt att det finns människor som kan se eller känna på sig när någon är gravid "helt otroligt"Jag bad gubben köpa ett grav test på vägen hem , har ju så svårt att förstå ännu, i dag stod det gravid och vecka 2-3 gjorde mig glad för sist tod det 1-2 och det borde ju betyda att det finns mer hormon nu :)Hoppas alla får en skön fredag
    Visst känns det overkligt?! Jag har tagit två tester, men nu får jag nog lita på dom och inte ta fler tror jag... {#lang_emotions_wink}
  • kajsalisa

God förmiddag alla rara tjejer och välkommen hit ni "nya". Hur går det för alla? Några härliga eller mindre härliga gravidsymptom? Jag känner väldigt lite. Vet inte om jag ska vara tacksam eller orolig?!

• kajsalisa

Maria A; inget tidigt vul för min del, men däremot tidigt ul i vecka 10-11. För egen del ser jag ingen mening med tidigt vul då jag vet att det ändå inte garanterar nåt, men det där är ju olika från person till person...

• kajsalisa

Självklart är du välkommen här Joss! Skriv gärna in dig på vår fina lista!!

• kajsalisa

Nej, nej, nej Maria A!!!! Så fruktansvärt!!!! Hur kan det få vara så orättvist?! Saknar ord. Min största skräck, att det ska hända igen, har hänt dig. Är så ledsen för din skull. Stora kramar från mig.

• kajsalisa

110903; välkommen hit. The more the merrier! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma