• No way

Plus igen efter mf/ma

har lagt in 2 magbilder om nån vill titta, ligger i mappen Tvåan.. Vill gärna se era med =)

*Elias*
  • No way
    Bjornis skrev 2010-06-04 20:51:03 följande:
    Å va fin mage! Vilken vecka är du i? Vill också att det ska synas så där... *avis*
    Åhhh tack... vecka 12.

Vilken vecka är du i?
    *Elias*
  • No way
    Bjornis skrev 2010-06-04 21:06:02 följande:
    11. Går in i v 12 imorn enl äl. På onsdag enl vul... Så det är snart.
    Hoppas det blir mage snart...
    wiiihooo, den magiska gränsen =D

japp, snart säger det bara plopp så e den där =)
    *Elias*
  • No way
    kajsalisa skrev 2010-06-04 21:18:42 följande:
    Fiiiin mage No way!
    Tack tack =)
    *Elias*
  • No way

Tack Odd, ooooj 11 gånger.....

*Elias*
  • No way

Gud va tramsig jag har blivit.. Sonens pappa ringde och frågade om han kan hämta honom idag istället för imorgon och jag gråter floder för att han åker en halv dag tidigare än han egentligen skulle ha gjort..

*Elias*
  • No way

Ska på Ultraljud på fredag , ihhh nervös. Har i 2 dagar haft skitont i magen och nedre delen av rygen så nu tror jag såklart allt har gått åt skogen. Samtidigt försöker jag intala mig att det är växtvärk... Nojigt värre!!

*Elias*
  • No way
    rontgensyrran skrev 2010-06-16 10:08:12 följande:
    Det är säkerligen växtverk! Inget att oroa sig över. Vilken v är du i då?
    Hoppas inte det, men man KAN ju verkligen inte sluta noja.. V 14 är jag i..
    *Elias*
  • No way
    rontgensyrran skrev 2010-06-16 10:22:37 följande:
    Ojdå då har ju du kommit långt! Även jag känner oro till och från. Har en patient som uteblivit och sitter nu och överväger om jag ska "låna" u-ljuds maskinen och kolla lite nu när jag har en lucka. Men försöker att tänka att det bara är dumt att göra det själv. Är ju nu bara två veckor kvar till KUB. jag tror iaf ditt u-ljud kommer att gå jättebra!
    Hade INTE kunnat hålla mig med en UL-apparat i närheten ;)

Ja jag hoppas det går bra men samtidigt finns alltid tanken att de kan ha gått fel. Är nästan inställd på att det ska gå åt skogen så man inte blir lika besviken om det gjort det. Nää usch positiva tankar nu!
    *Elias*
  • No way

Håller med tummarna för Odd.

var på Ul idag 10.30, nervös så jag nästan spydde innan :(

Hon började titta och frågade mig: är du säker på detta? och jag höll på att avlida, säker på att allt skitit sig, men min barnmorska hade skrivit fel så enligt papperna stod det v 18 och hon trodde det var rutin.UL. Sa att jag är i v 14 och jodå det stämde med vad hon såg =) En liten skrutt som vinkade på fotot vi fick =)

Fick ny tid 3 augusti för att kolla igen för hon ville göra ett till när det egentligen skulle ha gjorts.

Pust, nu är jag lugn för tillfället =)

*Elias*
  • No way

Imorgon drar vi till Karlshamn för en helg i en mysig liten stuga, ska bli skönt att komma bort lite och bara ta det lugnt!!

Midsommarkram till er alla!!

*Elias*
  • No way

Skulle nån vilja vara gullig och flytta mig på listan så datumet blir rätt? Får det inte till att funka!

Fick Nytt Bf enligt UL. 1/1 2010 istället för 28/12.

*Fick veta att det är en liten flicka* <3

*Elias*
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma