Muffe skrev 2011-03-17 14:30:56 följande:
Tror ni inte det är så att Happi har fått barn för några dagar sedan men kanske är kvar på BB och inte har dator med sig helt enkelt?
Själv hade jag en pissdag i går, jag skulle baka men smeten rann ut på sidorna om formen....inte lyckat. sen var jag så jäkla jäkla trött och stod i köket med svullna elefantfötter men kände att jag i alla fall var tvungen att göra en matlåda till lunch idag eftersom jag skulle jobba... (trodde jag då).
så jag stekte upp falukorv och råkade skära mig i fingret, fick olja på händerna för att jag stekte så varmt och makaronerna brände fast i kastrullen och när jag sedan skulle hälla upp dem i matlådan ålte hälften utanför på golvet... allt för att jag var så trött säkert. SEN kom jag på att jag inte behövde matlåda eftersom jag skulle till BM på lunchen och skulle luncha på stan- jäkla skitdag!!!
BM idag alltså och allt såg bra ut, dock gillade hon inte att jag nämnde att jag i går hade tryck nedåt och ont i några minuter och bad mig vara uppmärksam på om det händer igen!
Blodvärde: 122 (depå 44, är det ok?)
Glukos: 5.0 efter frukosten
Tryck: 140/78
SF: 29 (vecka 34 till helgen) Följer min kurva perfekt och den ligger lite under normal.
Hjärtslag: 135
Vikt: + 11 kg
Inte fixerad.
Förlåt att jag skrattar men jag känner sååå igen mig.. såna där dar när man bara borde gå och lägga sig under en filt.. för allas skull liksom!
Hoppas idag är bättre!
Har dålig koll på järndepåvärdena och var de ska ligga tyvärr, men blodvärdet är ju bra!