Plus igen efter mf/ma
Längtan, åh vad jobbigt. Men det är säkerligen ingen fara. Du kanske kan få komma in på UL om du är orolig? Eller boka privat?
Längtan, åh vad jobbigt. Men det är säkerligen ingen fara. Du kanske kan få komma in på UL om du är orolig? Eller boka privat?
Hmmm odd?
Nu åker vi... håll tummarna.
men säg nu, jag ska åka nu ju--
Godmorgon tjejer!
Jag är helt, helt tagen från gårdagen. Orkade inte skriva ngt då vi kom hem sent och jag inte hade ork kvar eftersom jag numera spyr upp allt jag äter... lite klag så här på morgonen
I går var vi på KUB och fick se lilla pyret, levandes, i min mage. En helt obeskrivlig känsla och jag bubblar av lycka!!! Det var underbart.
Allt såg superbra ut, jag är imponerad över undersökningen som inte bara visade KUBdelen utan även visade oss hela bebisen från topp till tå och noga kollade att allt såg bra ut.
De kollade navelsträngen, moderkaka och allt och allt låg och såg fint ut
vårt hjärta daterades till 12 + 5 (dock lite olika datum på olika bilder ser jag, men allt stämmer exakt med mina beräkningar nu...)
Den är 5,8 cm lång!!
Vår sannorlikhet blev:
Trisomi 21: 1/ 13 200
18: 1/ 31 200
13: 1: 97 800
Alltså är vi jättenöjda och man såg klart och tydligt en (STOR!!) näsa haha, och de mätte till 1,1 i nacken vilket jag tror är jättebra?
Hjärtslagen var 139 slag per minut, också bra.
Ah, är helt överlycklig och nu är det dags att berätta på jobbet tror jag minsann
Bild finns i mitt galleri en stund för de som är nyfikna!
Glömde säga att vi fick bilder och film på hela undersökningen med oss hem + att vi fick se den lilla i 3 D, hur coolt som helst
Värt varenda krona
Känns underbart, men fortfarande overkligt
Har berättat för en på jobbet nu, chefen, som blev överlycklig, kul kul
Grattis Färnevik
Grattis Pancakes, söt liten ostbåge du har
odd var ju så hemlighetsfull i går, vad var det om?
orkar inte läsa alla sidorna tillbaka.
äter ni några vitaminer?