Plus igen efter mf/ma
Läste nånstans att om man hade feber i vecka 9 så väntade man en kille
Tror ni det stämmer?
Jag hade feber då haha! Visserligen inte mycke men...
hade ngt med testosteron att göra
Läste nånstans att om man hade feber i vecka 9 så väntade man en kille
Tror ni det stämmer?
Jag hade feber då haha! Visserligen inte mycke men...
hade ngt med testosteron att göra
Nu blir de en sväng till sjukan igen.. skoj..
Va hos min BM en snabbis pga huvudvärken o hon skickar mig vidare till gynakuten, har grinat hela dan, mår så jäkla illa o så migränen på de.. jag vill bara avlida!
Hemma efter en shoppingdag och är besviken. Åkte drygt 7 mil för att hitta mammabyxor men den enda butiken i centrat som hade mammakläder öht av massa butiker var HM. och där fanns bara saker i storlek 40!
Surt...
Hur får man tag på mammakläder? Funkar det bra att beställa på nätet tycker ni som gjort det?
Vecka 16 idag!!!
Trodde ju att illamåendet hade gett med sig lite grann men helgen var hemsk med spyor minst 4 gånger per dag och idag redan en.... ska det inte sluta snart?
Har som sofy även fått huvudvärk som nu är inne på 5.e dagen kanske. Alvedon hjälper för stunden men vill inte äta det hela tiden heller.
Bör man kolla blodtryck eller ringa bm, eller bara låta det vara?
Det känns overkligt att man är gravid tycker jag haha, även om jag mår illa så växer ju inte magen ngt än tycker jag! VÄX!!
En fråga, skulle ni flyga till USA eller annat ställe ca 10-12 timmars flygresa bort? Visserligen med ngt byte.
Är det otäck som gravid i v 20 typ?
Blev du magsjuk? Har jag blivit varje gång där
Kul med en tv-kändis i tråden
Själv upplevde jag första morgonen där jag inte hann till toan för att spy, det var ju trevligt... Hann dock in på toan, men allt kom på toalocket
HAHA, detta är ju fan sjukt. NU kan det vända tycker jag!
Hoppas alla får en bra dag i snön.
Makrill är ju nyttigt, är det du
Jag har haft en dålig dag och har dåligt samvete för mitt dåliga matintag, som ser ut så här:
- Tre knäckemackor som troligen alla kom upp när jag kräkes imorse
- En clementin
- 1 liten yoghurt
- Lite lasagne
- 2 clementiner igen
- 4 knäckemackor med kaviar
- 3 tunnbrödsmackor med smör och juice
- Blåbär
- Vatten
- En halv banan
duger detta eller måste jag verkligen skärpa till mig?
Åh nu blir jag glad att ni tycker det ser bra ut! skönt :) men som ni ser då består det inte av så mycket mat utan mycket mackor...
Fia, gulligt med barnmat, och håller med om att det är gott... och näringsrikt antar jag
Ät på
Hoppas ditt illamående släpper snart!
Jag börjar njuta mer och mer och har ikväll beställt en snygg kjol till julen, antar ju och hoppas att jag har lite mer mage då ![]()