Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Men usch Längtan, vad jobbigt. En av mina vänner har gått igenom precis samma sak med sin treåring nyligen. Hon var helt knäckt där ett tag. Hon läste på massor på internet och köpte även böcker i ämnet. Hon gjorde små förändringar i sitt eget beteende mot dottern, och det har gjort gigantisk skillnad. Om du vill kan jag höra med henne vad det var hon läste?!

• kajsalisa

Stort grattis till körkortet Odd! Kram

• kajsalisa

Den här veckan har jag varit TRÖTT, trots en ganska lugn vecka. Hoppas det inte är tröttheten från första trimestern som kommer tillbaka nu i tredje. Det hade varit tråkigt... Ni andra som befinner er runt v 28-30 eller ni som har barn sedan tidigare, hur har det varit för er?

• kajsalisa

Cat; minns inte mitt blodtryck exakt, men ligger runt samma värde som dig ungefär. Jag har planerat att jobba fram till jullovet, dvs 17 december, hoppas att jag får må bra hela tiden så att jag orkar. Hur har du tänkt göra?

• kajsalisa

Längtan; ska prata med min kompis så inboxar jag dig sen. Kram

• kajsalisa
    Happiness skrev 2010-10-08 13:05:08 följande:
    Ja jag bor bara ett par kilometer därifrån..men i den staden . Är uppväxt med den där underbara doften som lägger som ett täcke och man går bara och sniffar.mmm. Du måste absolut ta vägarna förbi. Priserna är rejält nedsatta. Själv tycker jag nog Baddaren är väldigt godTungan ute. Får jag lov att fråga i vilket område du bor i GBG?
     ja choklad och min´t är en fin blandning. Har köpt 250 grams chokladkaka Marabou mint/choklad nu några gånger. Mariekex gav jag mycket till sonen när han var liten. Praktiskt att ta med till stranden om inte annat. Digestive blir lite väl mastigt. Bra att det finns en GBG:are i tråden så jag kan snacka lite göteborska änna . vart bodde du innan?
    Nämen nu blir jag ju riktigt sugen. Var ligger bräckboden egentligen, och varför vet inte jag om att det finns en sån i Gbg? Förvånad
  • kajsalisa

Hang in there Mabaja. Alldeles, alldeles snart har du ditt mirakel hos dig. Stor kram!!

• kajsalisa

Happiness, Björnis; Kungälv alltså. Kan bli farligt om några veckor när vi köpt bil... ;)

• kajsalisa

Blä, illamående och halsbränna idag, men firar att ännu en vecka är gjord. 28+0 idag...

• kajsalisa

Wohoooo, nu händer det grejer. Gud så spännande!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma