Plus igen efter mf/ma
Ursäkta min okunnighet 2barnsmamma, men "normala 5500-6000 g". Du skojade när du skrev det va?! Jisses, själv har jag lite skönt naiva förhoppningar om en 3,5 kg bebis...
Ursäkta min okunnighet 2barnsmamma, men "normala 5500-6000 g". Du skojade när du skrev det va?! Jisses, själv har jag lite skönt naiva förhoppningar om en 3,5 kg bebis...
Happiness; Sakarias är fint tycker jag. Vi har Zac som ett eventuellt alternativ, men pojknamn är verkligen supersvårt. Edvard e också fint. Väldigt göteborskt... ;)
Imponerande kula 2barnsmamma...
Jämför dig inte med någon annan Muffe, då blir du galen. Om det är ditt första barn kan du nog lätt räkna med att det kan ta ytterligare 4-5 veckor innan du ser nåt och ännu längre tills det inte går att dölja för andra. Jag tyckte inte det började synas förrän i v 17 och sen sa det bara poff...
Igen, stort grattis Mabaja. Det låter som en saga i mina öron...
Låter precis som mig Smålandsjänta. Jag har också sammandragningar titt som tätt, särskilt om jag anstränger mig eller efter sex. Mina gör inte heller ont alls, men magen blir stenhård och ibland känns det nästan som att jag får lite hjärtklappning. Helt ofarligt har jag hört. Det är livmodern som tränar inför det som komma skall...
Lycka till imorgon Happiness. Allt kommer gå superbra! Stor kram.
Mabaja; vilken underbar liten prisessa!!
Happiness!!! Hur har det gått med det läskiga testet idag?!