Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-08-03 11:38:47 följande:

suger:
    Spännade o se hur den lilla växer och gror där inne i magenTungan ute

Ingen mens alls och mår smått dåligt + smått förslyld + infektion av en mygbet vet någon om man ska kolla upp detta ?
    Det är ass rött och svillet och gör så ont i hela armen och kommer var       

kolla upp de! när jag va 6år fick jag nåt liknande å mor kolla inte upp de på mig. sluta med att jag fick skelett inflammation å blev inlagd i en vecka
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-03 11:51:04 följande:
    Förvånadskojar du !!!
    Vad var det för symtom du hade ???

infektionen spred sig till skelletet.. men mitt va rätt långt gånget när de upptäcktes dock. eller ja hade min mor lyssnat på mig å inte bara tyckt jag va gnällig så hade inte varit så farligt.. 

bettet satt på handen å inflammationen gick upp till axlen när jag blev inlagd.. hade då sjukt ont och svullet. fick antibiotika intravenöst i en vecka blev gipsad å sen fick jag gå på antibiotika kur i 6v efter jag kom hem. Kommer i håg de så väl för de va mitt första sommar lov.. Den sommaren sög fett.. 

tror inte ditt e så farligt men de kan kanske bli om du inte kollar upp de.. i och med att de varar.. tycker de e bättre att kolla upp de en gång för mycket än en gång för lite
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-03 12:14:03 följande:

FYFAN säger jag bara ja du denna sommar glömmer man inte bort alls ..

Som du sa det värker i axeln ja som här smått idag började det :-/ och det är så ont .. 
    Tvätta bettet noga å sen kolla upp de om du e orolig. ring å prata med vc iaf
  • Sir Bubbalots mamma

Hahaha sugarrush låter bekant! Min låg oxå 9% under beräknad vikt å vägrar visa sig! :)

• Sir Bubbalots mamma

Ohhhh grattis pommis!!!! Har gått å tänkt på dig så!!

• Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-08-03 15:41:10 följande:
    SoMa hur är det gumman ? Några symtom än? När åker du?

I morgon har jag mitt rul, är 18+6 då och super orolig att något ska vara fel på någon av de. Sen vill vi ju veta könen oxå. Undrar om jag ens kommer att sova inatt orolig.. Nervös usch

Ohh så spännande.. vilken tid imån! Kommer gå bra ska du se! hoppas du får veta könen då:)
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-08-03 14:53:08 följande:
    GRATTIS PROMMIS!!!!!!
    Vad skönt att allt gick bra och snabbt!Shit, nu blir jag nervös!

Jaaaa kan inte fatta att vi har gått så långt så de snart e vår tur..
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma