Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

Mabaja härligt!! Liten buse där inne! :)

• Sir Bubbalots mamma

Finflickan hoppas de slutar! Behöver ju inte vara nåt men vet hur svårt de e att inte va pesimistisk!kram

• Sir Bubbalots mamma

Vilken sötis du har där inne mabaja!

• Sir Bubbalots mamma

Jag säger lyssna på din instinkt mct! Å skit i din mans oförstående! Han vet inte hur de känns att va gravid!

• Sir Bubbalots mamma

Usch idag e ingen bra dag! Va på en biltur på dåliga vägar å mina fogar braka helt efter de! Har ju problem med dom så jag får ha rullstol när jag är "ute" men hemma brukar jag kunna gå sakta utan att de e förstora problem! Men nu kan jag knapt gå ti toa me kryckor! Ligger i sängen å e allmänt tråkig! Kul när man e borta!

• Sir Bubbalots mamma

Fick en citodon av svärmor så jag hoppas de hjälper så jag kan va lite social! Sitta i soffan kanske!

Ja e inte rutinerad men jag skulle nog tippa på att du gissar helt rätt och att din bebbe fixerar sig!

• Sir Bubbalots mamma

Oj va ni skriver!

Grattis missT

Sugarrush skönt att de släppte! Har legat halva kvällen me förvärkar här jag med! Börjat att släpps nu efter vila, 2 panodil å värmekudde på magen! Visst e de lite läskigt!!?

Mct trist att du inte hade en bra inskrivning! Hoppas hon e bättre nästa gång'

• Sir Bubbalots mamma

Jo de e lite läskigt! Inte bara jag här som tyckte de! Mannen å svärföräldrarna tyckte nog de va mer läskigt än mig! Har inte heller packat nån väska! Känns som man kanske ska de när man kommer hem! Iaf skriva ner en lista på vad dom ska med!

Hoppas verkligen inte att du får ont i natt! Men om du skulle så tycker jag verkligen du ska ringa fl!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma