• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-12-30 13:37:55 följande:
    Oskyldig

GUUUUD VAD NERVÖS JAG ÄR NU!!
    Jag med!!! Förvånad
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-12-29 07:14:30 följande:
    Mimmi denna gången går det super bra det är din tur nu ju. Er lilla bröllopsbäbis.

Det är roligt att följa er alla och att se stora tjocka magar haha hoppas ni lägger på er minst tio kilo till var.

SoMa såg bilden och med tanke på att du snart är pensionär så var det helt ok hehe

Lite uppdatering från mig, ska försöka få in bilder oxå :)

Vi kom hem den 13 dec ned tre friska barn, utan sond och alla ammar. (de tar även flaska)
    Vi har en liten flicka som väger 3.1 kilo och har ett underbart humör. Hon skriker bara när hon är hungrig men då är det rejält. De äter var fjärde timme. Sen har vi två killar på 2.7-2,8 kilo som har egna viljor och de vill vara i famnen hela tiden. Man kan ju inte sluta kela med dem.

Våra dagar består av mata och kela bäbisar som blir 10 veckor på fredag. Helt underbart. Vi har ju verkligen fått mys med små bäbisar länge :) ... Att ha ett barn är super enkelt när man ska försöka få ihop det med tre. Men totalt underbart är det oxå. Det finns inget bättre än att ta till sig en liten goding och mysa på natten fast man vet att det är matdax igen om en timme eller två. Vi är så tacksamma och lyckliga.

Hoppas alla får ett underbart nytt år :)
    Tack du!

Kul att höra att ni alla mår bra! Hjärta 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-12-30 14:44:23 följande:
    Är så jävla glad!!!!! Vi fick se en liten grå sak 9-10 mm stor o med världens finaste pulserande!!!!! Oklart riktigt exakt hur långt gånget det är, då jag ju inte fick min mens.. Men dr tycker att det stämmer bra med vad vi tror.. Så går det vägen blir det en liten skatt i mitten av augusti. Ny tid för koll den 18 januari, såå skönt att slippa vänta till rul!

Är sååå glad!

Världens största kramar till er, o stort tack för ert stöd, kände minsann er närvaro i undersökningsrummet ;)

Tjohoo!!! Grattis igen, gumman! Hjärta 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Samma här, jag har varit vaken sen 05.20, vi får dessutom gäster ikväll, kanske jag hinner vila lite under dagen?

• SoMa72

MissT, grattis på bröllopsdagen och stort lycka till med förlossningen när det är dags!
    Kramar!

• SoMa72

Men stackars dig, MCT!
    Jag ligger och ser fram emot dagens flytt! Kl. 08 kommer flyttfirman, wihoo!

Hur har era sf-mått legat btw? Mina är 25 (v 25), 29 (v 28) och 30 (v 31). Skönt att magen inte hade växt fyra cm igen.

• SoMa72

Mimmi, vi har ju pratat om det där med bristen av symptom Allt är helt i sin ordning och min gyn sa att man ska må bra och inte ha en massa illamående osv Kram på dig!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma