• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Mabaja, V Ängby bor vi i nu.

Min mage är ju stor åt sidorna och överallt. Man kan ju fetglömma att få ha en fin toppig mage som bara går framåt, nä'rå... Barbamamma - that's me!

• SoMa72

Jättegrattis MissT! Vilken snabb förlossning, bra jobbat! Bamsekramar

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Mimmi, det kommer gå bra på vul idag! Min bm sa förresten att det kommit nya rön om att man inte ska äta linfrö utan ta psylliumfrön istället (det ät ju så j-a vidrigt). Jag kör på hela katrinplommon, annars kan man ju testa katrnplommonpuré. Och ja, blåbär är stoppande.

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Grattis Havsklippan till fint digitalt test!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Mimmi, så himla ledsen för er skull Men det ska banne mig lyckas för er snart, det är jag övertygad om!!

Massor med tröstkramar!

• SoMa72
    Dag och natt skrev 2012-01-10 13:00:04 följande:
    Han är så bra den där läkaren. Blev daterad 5+2 enligt UL så två dar kortare och han såg en hinnsäck i livmodern, så det var jätteskönt! Tillbaka nästa vecka för att förhoppningsvis se ett foster också. Skriver på mobilen på väg tillbaka till jobbet men jag tittar in ikväll Kram!!

Vad skönt att det gick bra, grattis!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2012-01-10 14:53:50 följande:
    Nej precis! Ostimulerad, otillfredställd, omöjlig och alla andra tänkabara "o-ord"!  Såhär kan vi inte ha det.... en höggravid, småkåt kvinna på fri fot....livsfarligt..
    Hehe, du är bra rolig du!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2012-01-13 13:54:37 följande:
    Idag har jag...

- ätit frukost
    - slumrat en kvart
    - wordfeudat /slösurfat
    - sovit middag en timme
    - ätit lunch

och jag är h e l t  slut....

eftermiddagslur? Cool

Sen undrar jag vad som hände.. när jag la mig var det blå himmel och sol... nu blåser det orkan och snöar???
    Låter som en skön dag... Nu kniper du i några veckor till, gumman!

Här har det iaf slutat snöa nu.  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma