Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Plus igen efter mf/ma

Happiness skrev 2011-02-23 15:09:38 följande:
    Yes du och jag är ROSA- freaks. Härligt!!!!{#emotions_dlg.flower} Älskar den rosa färgen. Har alltid gjort. Men det är nog för att den faktiskt inte fanns när jag var liten. Till flickor fanns det bara rött och orange (urk)...så nu ska vi ta igen för fulla muggar.
    Här är en till! Är galet tjejig av mig och har alltid varit och precis som nån skrev (tror det var Sofy..) att hon ser fram emot att leka med bilbanor och bygga kojor och sånt så är jag precis tvärtom. Har alltid svårt att leka med killar och hoppas verkligen man lär sig om ens eget barn blir en pojke :) Av alla kompisars barn så har jag alltid mycket lättare för att leka med tjejerna och de gillar mig alltid mer än vad killarna gör. Usch, vad hemskt egentligen. Hoppas mitt eget barn kommer tycka om mig om det blir en pojke :)
  • Pancakes
    Happiness skrev 2011-02-23 15:34:41 följande:
    Ska bli så skönt att få ta ut den tjejiga sidan nu....*längtar* Nu har det varit skjutvapen, Bionicle, bilar, allmänt förstöra saker i 8 år. Haha! jag kan bygga ihop vilken Star War lego grej som helst. Kan de flesta Xbox spel...Indiana Jones, batman, Spiderman, legos Star Wars...

Nu kanske det kommer blåsa andra vindar... . Rosa, dockor, pyssel,rita modellera, sy och framför allt lugna lekar. Men man vet ju aldrig....blir hon en tuff tjej så har hon en mamma som kan tuffa lekar också .

Hur ska du göra Pancakes? Vill du ha reda på könet vart det lider? KRAM
    Skönt att höra att man lär sig! Har en känsla av att det är en pojke på g. Men vi vet inte, har bestämt oss för att inte ta reda på det faktiskt. Skulle gärna göra en variant av varje. Den här gången - inte ta reda på det. Nästa barn - ta reda på det. Så får man veta hur det känns.

Ja, tonårstjejer är nog inte att leka med. Om man får generalisera lite så är småkillar i fem-sexårsåldern rätt intensiva och jobbiga men tonårstjejer är hundra gånger värre än tonårskillar. Och så kan det säkert vara tvärtom.
  • Pancakes

Färnevik, vilka söta bodys! Ja, de var könsneutrala!

• Pancakes

Nån mer än jag som var och trängdes i ottan på öppningen av Barnens hus i Barkarby? Galet...

Oj, har Sofy värkar?? Måste gå bakåt och läsa ikapp lite..

• Pancakes

Oj, vilken spänning Sofy!!! Vad skumt! Du är ju den som lugnat mig med mina sk "vattniga flytningar". Jag har ju trott att jag läcker fostervatten. Men enligt barnmorskan ska det forsa om vattnet går. Men för dig verkar det ju mest ha sipprat nu?

• Pancakes
    Happiness skrev 2011-02-24 16:24:59 följande:
    Pancakes: Hittade du något på Barkaby??? var det mycket folk?...önskar kag kunde varit där och shoppat loss. Haha idag har jag köpt en liten Hello Kitty som sak hänga i barnvagnen (man får ju inte slå på för stort )
    Oj, köpte massor men det var helt galet med folk. Folk köade utanför i 18 minusgrader , brrr! Har i alla fall köpt spjälsäng och skötbord och babysitter och det blev riktigt billigt. Och så lakan också hittade jag billigt.

Öppningserbjudanden gäller ett par dagar till så det är nog ingen brådska. Men idag bjuder de på tårta ni som är sötsugna :)
  • Pancakes
    Happiness skrev 2011-02-24 16:24:59 följande:
    Haha idag har jag köpt en liten Hello Kitty som sak hänga i barnvagnen (man får ju inte slå på för stort )

Åh, mysigt! Liiiite trist är det att inte veta vad det blir för kön. Köper väldigt könsneutrala saker just nu. Spanade in lakanen ni diskuterade igår med Pingu, Mumin och Laban. De var söta med jösses vilka priser. 398 kr för ett set liksom, det är ju som vuxenlakan ju!

• Pancakes
    Nu blir man ju sugen på att baka ju tjejer så som ni håller på :)

Men bantargodis och dietbakning...huuuuuga! Vidrigt! Ska man baka är det lika bra att göra det ordentligt. Ni är ju gravida brudar, unna er lite gott nu och ät för två!!
  • Pancakes

Ååååh, sorry Happiness!! Du har jag inget val kom jag på nu! Skäms..

• Pancakes
    MCT79 skrev 2011-02-24 16:54:34 följande:
    Kvinnan har ju graviditetsdiabetes! Jag äter neg...chokladbollar!  Cool

Jag, jag insåg precis det....Sorry!

Hehe, chokladbollar är ju jättegott i alla fall. Är nog förevigt skadad och hatisk mot sk "bantargodis" sen några år tillbaka då någon bjöd mig på Anna Skippers nyttiga chokladbollar som skulle vara PRECIS likagoda som vanliga. Fullkomligt vidriga var de med fikon och grejer i.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma