Plus igen efter mf/ma
Älskar den rosa färgen. Har alltid gjort. Men det är nog för att den faktiskt inte fanns när jag var liten. Till flickor fanns det bara rött och orange (urk)...så nu ska vi ta igen för fulla muggar.
Älskar den rosa färgen. Har alltid gjort. Men det är nog för att den faktiskt inte fanns när jag var liten. Till flickor fanns det bara rött och orange (urk)...så nu ska vi ta igen för fulla muggar.Färnevik, vilka söta bodys! Ja, de var könsneutrala!
Nån mer än jag som var och trängdes i ottan på öppningen av Barnens hus i Barkarby? Galet...
Oj, har Sofy värkar?? Måste gå bakåt och läsa ikapp lite..
Oj, vilken spänning Sofy!!! Vad skumt! Du är ju den som lugnat mig med mina sk "vattniga flytningar". Jag har ju trott att jag läcker fostervatten. Men enligt barnmorskan ska det forsa om vattnet går. Men för dig verkar det ju mest ha sipprat nu?
Åh, mysigt! Liiiite trist är det att inte veta vad det blir för kön. Köper väldigt könsneutrala saker just nu. Spanade in lakanen ni diskuterade igår med Pingu, Mumin och Laban. De var söta med jösses vilka priser. 398 kr för ett set liksom, det är ju som vuxenlakan ju!
Ååååh, sorry Happiness!! Du har jag inget val kom jag på nu! Skäms..

Jag, jag insåg precis det....Sorry!
Hehe, chokladbollar är ju jättegott i alla fall. Är nog förevigt skadad och hatisk mot sk "bantargodis" sen några år tillbaka då någon bjöd mig på Anna Skippers nyttiga chokladbollar som skulle vara PRECIS likagoda som vanliga. Fullkomligt vidriga var de med fikon och grejer i.