Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

havsklippan: gud  så stark du är vännen.. inte många som klarar det så bra som det låter att du/ni gör.
    Bra att ni får ett så bar stöd som ni har, det öär viktigt.
    Hopas ni snart är tillbaka på banan... du har mina lyckönskningar iaf.

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Dag och natt skrev 2011-02-04 10:25:34 följande:
    Tack smålandsjänta och mallanis Glad Drömde faktiskt att jag var gravid inatt (och en massa andra konstiga drömmar) Glad Jag kör iaf med tempmetoden nu eftersom jag tycker det har varit det som funkat bäst för mig (jag får aldrig positiva utslag på ÄL-tester). Nu har jag mest bara slarvat med tempen men jag tror inte det blir nåt den här månaden för min temp går bara neråt i kurvan nu... Märker ni, nu är jag fast i den här fällan av att analysera allt igen....  Glad
    Lilla vännen, så gott att se att du är fast i träsket igen, det är ju ett super gott tecken :D
    jag vet att du snart är gravid igen, magkänslan vettu :D
  • Längtan efter liten
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-05 14:35:23 följande:
    Havsklippa:
    Ja misstänker en fjärde är inte glad alls förlåt men vi väntra vi och ser efter bara.
    Ja tempen är olika på oss alla bara vänta och se SHIT jag är nervös.
    Tänkte göra så att jag väntar till 28:e och testar mig sen.

Hur går det för dig vännen jag håller tummar och tår det är du som ska få en bebis i din magen och inte jag utan ni ska få ett syskon det är ni värda mitt hjärtaHjärta
    oj tror du att du redan är gravid?
    har du hunnit fått din mens efter förlossningen?
  • Längtan efter liten
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-06 19:02:39 följande:
    Tack ska ni ha Flickor ja tänka sig tänk att man blir så glad är lika glad idag och då jag fick ett + haha sjukt !
    Ja piller blir det här
    vad skönt tjejen
  • Längtan efter liten
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-07 12:27:05 följande:
    Hihi lycko dag igår haha
    Konstigt nog blöder jag inte mkt alls jag brukade blöda kraftigt på 1:a och 2:a dagen i 3 dagar men nu nä det kommer en droppe då o då skööööönt
    Tror att dom gjorde något när elias kom ut att dom stoppade blödningarna innan snitt och efter snitt så jag blödde inget då häller kunde ha samma binda i många många timmar
    Så danmark waw vilken ställe och ja nu har dom hjälp mig och blödningarna
    Snacka om LYX haha
    Nu behöver jag inte ora mig för kraftig blödning eller piller som stoppar blödningrna som innan var vattenfall.
    Så något har dom gjort.

Blödde ju kraftigt innan jag blev gravid med ebba och efter och sen under amadeus snitt och efter och nu med elias är allt lugnt

Gud vad jag babblar haha hur går det för dig bruden
    födde du i danmark?

Jo här är det bara bra... har tvättat en massa fönster idag så nu ska jag och dottern åka och bada lite...
    får försöka hitta på lite roliga saker med henne nu innan bebisen kommer :D
  • Längtan efter liten
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-07 16:53:01 följande:
    Jepp trodde du visste

Åh vad mysigt att bada vi snackade oxå om att ta alla 3 för att bada men det blir nästa mån
    hur kommer det sig att du födde där? bor du i danmark?

Ja tänk vad tiden går fort. på onsdag går jag in i vecka 33.. :/
  • Längtan efter liten

oj alla hjärtans dag :S shit är det de med?
    något måste man väl försöka hitta på kanske..
    Eller så går vi nog ut och äter och har mysigt på det sättet.

• Längtan efter liten
    Muffe skrev 2011-02-08 11:11:57 följande:
    Jaha, nyss kom ett gäng tjejer till mitt kontor och alla undrade när jag skulle ha barn (någon undrade dock bara om jag ätit för mycket semlor...)
    alla tyckte jag hade så liiiiten mage och at det kommer bli en liiiiten kille..... suck

Bryr mig egentligen inte, och tycker det är skönt att ha liten mage, men tänk om jag hade tagit åt mig mycket och blivit ledsen?
    jag hade blivit ledsen... jag blir ganska lätt ledsen om de kommenterar min mage fel.. bäst attt inte göra det alls utan bara säga att den är fin... men är man inte inne i det så vet man inte vad mans ka säga..
  • Längtan efter liten
    färnik skrev 2011-02-08 12:29:56 följande:
    Håller med! Med första barnet fick jag hela tiden höra att magen var stor vilket jag då tyckte var jobbigt. Denna gången har det hetat att den är liten, nästan ännu jobbigare... Nu har den dock vuxit på sig, så även om den är lite under medel på sf-kurvan så är den helt ok i storlek (fast MKT mindre än med första barnet)

Jag tycker själv inte att min mage är så fin den här gången, den är så låg, och lite hängig liksom... Och randig, inte av nya brisningar, men av gamla som töjer ut sig på nytt och syns mycket. Men jag vill ändå att andra ska tycka att den är fin! Oskyldig
    vilken vecka är du i?

Min mage är också väldigt låg och ibörjan tyckte jag mest att den bara hängde.. dock fick jag stor mage redan i vecka 14. och har hört sen v 20 "oj ska du föda snart"
    jag hör hellre att jag har en stor mage än liten faktiskt.. för ju större mage jag har ju mer gravid känner jag mig.

din mage är säkert jätte fin, det är bara du som inte tycker det..
    Jag tyckte inte om min mage heller fram tills den blev så här hård och mysig. det kommer din också bli. Och du, tigerränderna är bara ett fint bevis på din kärlek du har hos dig redan nu... och om det kommer fler ja, då är det din  kärlek i magen som vill göra dig påmind om henne/honom..

Jag har också ränder, men jag tycker just nu att det är en del av min dotter :D
  • Längtan efter liten

färnevik: så dum jag är... vet ju hur du ser ut och du har ju en jätte fin mage.!!
    och det är ju från din söta dotter ju.. Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma