Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

jag har ju ingen aaaaning så jag gissade hejvildt

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    telgebo skrev 2011-02-17 17:58:07 följande:
    Tack det hoppas jag också.

MCT Grattis till lyckat VUL idag.

Man känner sig lätt utstött i tråden, det är BF gänget som tagit över så jag håller mig lågt.
    nej nej nej så får du inte känna.. du är precis lika välkommen in i snacket som oss andra... vi kan lägga oss lite om du vill?
  • Längtan efter liten

tjohooo nu har plutten i magen fått en pappa på papper :D

• Längtan efter liten
    telgebo skrev 2011-02-18 12:49:08 följande:
    Berätta. Är det faderskap redan innan man föder eller du kanske redan har fött? Jag har så dålig koll på er fortfarande så ni får ursäkta att jag verkar helt virrig här inne

Nu måste jag sätta fart på dagen här och ta mig ner till stan och fixa med mina pengar, grr vilket elände det ska vara då.
    det är faderskapspapprerna man ska skriva på som ogift...
    man gör som man vill om man gör det innan eller efter, men tycker det är smidigast att göra det innan så man slipper ta med ett nyfött knyte...
  • Längtan efter liten
    mallanis skrev 2011-02-18 13:15:43 följande:
    Längtan- Gratulera till en papperspappa  då ;)  I den här tråden firar vi så mycket vi kan =)
    haha tackar :) tycker det där är liiiite onödigt faktiskt...
    vi har ju bott tillsammans i 5 år och har en dotter redan tillsammans..
    vad är det egentligen för skillnad på oss och gifta?
  • Längtan efter liten
    mallanis skrev 2011-02-18 16:07:01 följande:
    Ja har en killkompis som blev riktigt provocerad och kände sig typ misstrodd, innan barn nummer två kom hade de gift sig så då slapp de "förhöret" ;)
    Så jag håller med småfjantigt vi lever ju på 2000 talet ;)

Mabaja - det hade varit urkul =) v 11 är måndag 14 mars och framåt, jag jobbar tyvärr så kan inte förrän efter 17 på dagarna. Tisdag har jag ibokat med min syster som vill träffa sin rundasyster =) men mån el onsdag, var är en bra plats att mötas jag jobbar på söder men kan försöka ta mig dit som passar =)
    ja sambon visade minsann att han var missnöd och hon sa att hon fått höra det förr.. haha inte så konstigt kanske..
    han sa " jaja, vi kommer väl hit 3-4 gånger till"
    ha ha ha... ska han ha så många barn?
  • Längtan efter liten

vill också se :)

• Längtan efter liten

blir man sydd UTAN bedövning? ooooh shit! Då hoppas jag att jag slipper bli sydd denna gången också..

• Längtan efter liten
    rontgensyrran skrev 2011-02-20 09:52:32 följande:
    Jag fick bedövning men läkaren höll på så länge att att den slutade funka. Men jag tyckte inte det var så farligt ändå och han hade inte mycket kvar, så jag sket i att ta ny bedövning. Men det är inget val barnmorksan ska ta utan en själv! Min förlossning var ju tyvärr sååå mycket värre, hade kunnat bli sydd i timmar utan bedövning hellre än gå igenom samma förlossning igen. Hoppas det är som de flesta säger att det blir bättre andra gången man föder. Är så avundsjuk på de som klämmer ut de små på bara några timmar. Det är tur att man glömmer så snabbt hur det var.
    usch hade du en jävlig förlossning... jag lider verkligen med dig..
    jag hade en jätte jätt förlossning och är på så sätt lite rädd att denna ska bli tvärtom... :(
  • Längtan efter liten
    telgebo skrev 2011-02-20 09:53:26 följande:

Vid min förra förlossning blev jag sydd utan bedövning med orden di har ju nyss fött barn och det gör ondare än att sy 2 stygn. I helvete heller, det gjorde 1000 ggr ondare, nästa gång ska jag ha bedövning om det bara ska sy ska sticka en liten nål i mitt underliv.

Idag mår jag deppigt och känner mig rädd orolig och ledsen. Jag är rädd att pappan till barnet kommer att sätta igång mmed hotelser nu och försöka tjata sig till att jag ska göra abort.

usch, jag hade slagit ner henne, allvarligt!

och du vännen, men tanke på pappan så behöver han inte vara "pappa" heller..
    det kan du minsann hälsa honom...
    Han behöver inte skriva på några papper alls utan överlåta all den kärlek som ett barn ger till dig...
    idiot till kille får jag lov att säga...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma